Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2023
Dziś na profilu marki LOTTO. Radość wygrywania na Facebooku rusza projekt #LOTTOBargielChallenge. Wspólne przedsięwzięcie marki LOTTO i jej ambasadora, skialpinisty Andrzeja Bargiela, zachęca młodych ludzi do realizacji ambitnych wyzwań i rozwoju.
W kolejnych tygodniach, od 1 lipca do 11 sierpnia, sportowiec przez media społecznościowe LOTTO będzie inspirował do podjęcia wyzwań, a marka LOTTO będzie spełniała marzenia i rozdawała nagrody. Fundacja LOTTO w ramach akcji przekaże wybranym ośrodkom sportowym środki finansowe na zakup wyposażenia.
Każdego tygodnia do wykonania będzie inne zadanie nawiązujące do wartości ważnych dla sportowca i dla marki LOTTO. Pierwsze z zadań związane jest z wytrzymałością. W kolejnych tygodniach uczestnicy będą mogli podjąć sportowe wyzwania Andrzeja Bargiela i wykazać się: siłą, szybkością, wiedzą, odpowiedzialnością i aktywnością oraz odpowiedzieć na pytania konkursowe. Do wygrania dziesiątki odLOTTOwych nagród dla najlepszych. W ramach akcji Fundacja LOTTO przekaże wybranym ośrodkom sportowym środki finansowe na zakup bardzo atrakcyjnego wyposażenia.
Przykład uznanego skialpinisty pokazuje siłę marzeń i drogę do ich realizacji. Marka LOTTO i Andrzej Bargiel współpracują od wielu lat. Łączą ich wspólne wartości. W obecnych czasach, by zrealizować tak ambitne marzenia jak Andrzej, potrzebne są – wielki sportowy talent, ogromny wysiłek i środki na realizację śmiałych celów.
O ANDRZEJU BARGIELU
Skialpinista Andrzej Bargiel, jak każdy sportowiec stawia sobie wysokie cele. W jego przypadku – dosłownie wysokie. Ma na swoim koncie zjazd z kilku ośmiotysięczników. Jest też trzykrotnym Mistrzem Polski w narciarstwie wysokogórskim. W 2013 r. jako pierwszy Polak w historii samotnie zdobył na nartach skiturowych wierzchołek centralny ośmiotysięcznika Sziszapangma i zjechał z niego. W kolejnych latach zdobył i zjechał z kolejnych najwyższych szczytów świata: Manaslu i Broad Peak. Światowy rozgłos przyniósł mu zjazd z ośmiotysięcznika K2 w 2017 roku. Dokonał tego jako pierwszy człowiek na ziemi. Podąża za własnymi marzeniami i śmiało realizuje cele. Wkrótce przed nim kolejne ambitne plany i brawurowe wyzwania – gdyż jak sam mówi tylko takie motywują go do działań.
Największą radość dają mu narty. Po to wspina się na najwyższe góry świata, by z nich zjechać. Andrzej Bargiel – pierwszy człowiek na świecie, który zjechał na nartach z wierzchołków K2 i Broad Peak. Od wielu lat w spełnianiu ambitnych marzeń towarzyszy mu marka LOTTO.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."