Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2022
Świat internetu oraz nowych technologii prężnie się rozwija. Pośród ciekawych nowinek ze świata IT można wyróżnić kilka, które na pewno mocno odmieniły dotychczasowe życie ludzi.
Oprócz oczywistości, takich jak social media, sporym ułatwieniem dla codziennej rozrywki wielbicieli hazardu było wprowadzenie zakładów bukmacherskich oraz kasyn do świata wirtualnej, internetowej rzeczywistości. Kolejne kroki postępu w tej branży możemy zauważyć właśnie teraz, gdy SIS, wiodący dostawca usług bukmacherskich dostępnych 24 godziny, 7 dni w tygodniu, podpisał przełomową umowę z Betsson Group.
Nowa jakość w Betsson
Betsson dzięki podpisaniu umowy ze Sports Information Services może od teraz rozpocząć dostawę swoich kanałów bukmacherskich na żywo całodobowo, siedem dni w tygodniu. Umowa jest pierwszą taką transakcją, obejmującą całą grupę. Demonstracja elastyczności usług SIS odbędzie się we wszystkich markach, podlegających Betsson Group. Należą do nich RaceBets, Betsson, Betsafe oraz NordicBet. Wszystkie portale mają otrzymywać dostosowane do swojego terytorium wersje kanałów, by dostosować się do rygorystycznych wymogów prawnych. Nowa współpraca ma także zmaksymalizować przychody każdego z poszczególnych podmiotów Betsson Group.
Betsson Group otrzyma szereg kanałów z zakładami na żywo. Pośród nich znajdą się wyścigi mieszane, wyścigi hartów oraz koni. Usługi dostępne 24/7 obejmują transmisje na żywo, komentarze, oprawę wizualną, a także szereg funkcjonalności, odpowiedzialnych za podpowiedzi dotyczące zakładów, cen i rynku.
Współpraca w celu maksymalizacji zysków
Wprowadzenie do świata Betsson Group innowacji, zapewnionych przez Sports Information Services zapewni spory dochód przez cały dzień. Wydarzenia z wysokimi marżami będą bowiem odbywać się co trzy minuty. Gracze będą mogli tworzyć kupony na wyścigi konne najwyższej klasy, a także wyścigi hartów brytyjskich i irlandzkich.
W całej szumnie ogłoszonej współpracy, jest również druga strona medali. SIS także może liczyć na spory zysk, przede wszystkim wizerunkowy. Betsson Group jest bowiem wiodącym dostawcą takich usług jak zakłady bukmacherskie czy kasyno na żywo, a połączenie sił ze Sports Information Services może podkreślić atrakcyjność tego przedsiębiorstwa i świadczonych przez niego usług.
Paul Witten, Dyrektor Handlowy w SIS, powiedział:
„Betsson Group jest szanowaną marką w branży zakładów sportowych, a dostarczanie naszej oferty kanałów z zakładami na żywo 24/7 dla wszystkich swoich marek to dla nas ważny krok. Umowa ta nie tylko pokazuje jakość naszej oferty dużej grupie operacyjnej, ale także pokazuje nasze zwinne podejście do dostarczania spersonalizowanych usług dla różnych marek i terytoriów. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z zespołem Betsson w nadchodzących miesiącach ”.
Czym dokładnie jest Betsson Group?
Początki tego znanego w świecie hazardu przedsiębiorstwa sięgają początków XXI wieku. Wtedy to przez 3 Szwedów mieszkających w Londynie założona została firma Betsson. Główny portal ma aktualnie ponad 2 miliony użytkowników, a liczba ta ciągle rośnie. Sama grupa Betsson to natomiast wiele innych portali, oferujących usługi bukmacherskie czy kasynowe. Pośród nich znajdzie się Betsafe czy Loyal Casino. Swoją ugruntowaną pozycję na rynku Betsson zdobyło głównie dzięki dobremu marketingowi oraz promocjom.
Kolejnym krokiem w rozwoju samego Betsson, jak i wszystkich podmiotów z grupy jest nawiązanie współpracy z SIS. Dzięki dostarczeniu usług na najwyższym poziomie, operator może liczyć na przejęcie klientów innych marek, a co za tym idzie, maksymalizację zysków.
O nowonawiązanej umowie wypowiada się Alexander Haig, dyrektor zarządzający RaceBets:
„Współpraca z SIS pozwoli nam znacznie ulepszyć naszą ofertę wyścigów konnych i chartów dla naszej stale rosnącej bazy klientów. SIS ma świetne osiągnięcia w zakresie dostarczania zdjęć i danych na żywo, a my jesteśmy przekonani, że jego całodobowe kanały z zakładami na żywo zapewnią graczom lepsze wrażenia z wyścigów”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."