Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Playtech, wiodąca firma technologii hazardowej na świecie, informuje o tym, że ma wraz z grupą Entertainment Fortuna, pomyślnie migrowała swoją markę PSK w Chorwacji na Unified Platforma z Unified Platforma za pomocą Playtech IMS i PAM, oznaczając kulminację projektu wieloletniego, migrując Sześć marek Fortuna w pięciu krajach do ujednoliconej, skalowalnej, omni-kanałowej platformy wieloosobowej.
Fortuna Entertainment Group jest wiodącym liderem w Europie w Europie Środkowej i Wschodniej, ze znacznym wzrostem całej marki w każdym z jego podstawowych rynków od czasu rozpoczęcia współpracy z Playtech w sierpniu 2016 roku.
Shimon Akad, główny oficer operacyjny na Playtech, powiedział:
„Grupa Fortuna Entertainment jest kluczowym partnerem strategicznym dla Playtech i nadal jesteśmy pod wrażeniem swojej znaczącej trajektorii wzrostu, ponieważ mocno ustanawia się jako wiodący operator zakładów i gier w Europie Środkowej i Wschodniej. Nasze możliwości wielofunkcyjne i Omni-Kanałowe, w połączeniu z partnerstwem, sprawdzają siłę i stabilność platformy IMS Playtech, czekamy teraz na budowę naszego doskonałego związku z FEG. „
Per Widerstrom, dyrektor generalny w Fortuna Entertainment Group, dodał:
„Jesteśmy zachwyceni, uruchamiając naszą markę PSK.hr w Chorwacji na Unified Platformie FEG, przy partnerstwie z Playtech IMS i rozwoju naszego ewallet. Sukces naszego strategicznego partnerstwa z Playtech w ciągu ostatnich pięciu lat jest świadectwem siły naszych oferty kanałów Omni w Europie Środkowej i Wschodniej i oczekujemy, aby nasze partnerstwo nadal rosło. „
Fortuna Entertainment Group
Fortuna Entertainment Group jest wiodącym operatorem obstawiania i gier Omni w Europie Środkowej i Wschodniej. FEG rozpoczął w Czechach, a dzięki pasji i doświadczeniu stały się prawdziwie międzynarodowym operatorem. Ślad FEG rozciąga się teraz na słowackie, polskie, rumuńskie i chorwackie rynki. Wizja Feg, aby nadal rosnąć i stać się wiodącym licencjonowanym licencjonowanym obstawianiem obstawiami i gier w Europie z najbardziej zaufanymi i ekscytującymi markami
Celem Grupy Fortuna Entertainment ma na celu zaoferowanie najszerszej różnorodności produktów do zakładów online i offline. Marki FEG przynoszą więcej zabawy i emocji do gry, ale mogą być, w sklepach detalicznych, na laptopie, lub na telefonie – i zawsze dążenie do bezszwowych doświadczeń w Omni-kanał dla wszystkich klientów.
Playtech
Założona w 1999 roku i premium wymieniona na głównym rynku Londynu Giełdy Papierów Wartościowych, Playtech jest liderem na rynku w branży hazardowej i handlowej z C.6,400 pracowników w 24 krajach.
PlayTech jest wiodącą firmą technologiczną w branży hazardowej, dostarczając oprogramowanie do wywiadu Business Intelligence, usługi, treści i technologię platformy w najbardziej popularnym produkcie w branży pionowników, w tym, kasyno, kasyno na żywo, zakłady sportowe, wirtualne sporty, bingo i poker. Jest to pionier technologii hazardowej w Omni-Kanałowej dzięki zintegrowanej technologii platformy, Playtech One. PlayTech Dostarcza wiedzę marketingową napędzaną danymi, funkcjonalność jednego portfela, CRM i odpowiedzialne rozwiązania do hazardu na jednej platformie w pionach produktów i w całej detalicznej i online.
Wydział finansowy Playtech – Finalto, jest liderem technologicznym w branży CFD i handlu finansowym który prowadzi zarówno na bazie B2B, jak i B2C.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."