Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2022
Firma forBET Zakłady Bukmacherskie została nowym Sponsorem Strategicznym Motoru Lublin! Wierzymy, że będziemy towarzyszyć Motorowi w drodze do Ekstraklasy, dlatego umowa została podpisana aż na pięć lat! To pierwszy długoletni kontrakt tego typu w lubelskim sporcie.
W sezonie 2021/2022 logotyp forBET-u pojawi się z przodu koszulek meczowych Motoru Lublin oraz na sprzęcie sztabu trenerskiego. Ponadto klub, wspólnie ze Sponsorem Strategicznym, zaproponuje kibicom dedykowane oferty. W dalszej perspektywie forBET będzie przygotowywał atrakcje dla naszych fanów także w dniach meczowych.
„Umowa z forBET-em to kolejny krok w stronę rozwoju Motoru jako organizacji i duży sukces. Czujemy satysfakcję, że tak uznane marki nawiązują z nami długoterminową współpracę. Wierzymy, że razem możemy jeszcze dużo osiągnąć. Chcemy wzmacniać pozycję naszego klubu na piłkarskiej mapie Polski, a umowa z forBET-em pokazuje, że zmierzamy w dobrym kierunku”
– przyznała Marta Daniewska, prezes zarządu Motor Lublin SA.
forBET cieszy się ugruntowaną pozycją w gronie firm zajmujących się legalnymi zakładami bukmacherskimi. Najlepiej świadczy o tym zaufanie tysięcy graczy w całym kraju. Od wielu lat nasz nowy Sponsor Strategiczny aktywnie wspiera polski sport. Bukmacher jest bowiem związany umowami, min. z Rakowem Częstochowa, Łódzkim Klubem Sportowym, Polskim Związkiem Tenisowym, reprezentacją Amp Futbolu, Arką Gdynia czy x-kom AGO.
„Bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę z Motorem Lublin. Zarówno forBET, jak i Motor mają ten sam cel: cały czas się rozwijać i dążyć do realizacji ambitnych celów. Dla forBET jest to umocnienie się na podium wśród największych, polskich firm bukmacherskich, dla Motoru jest to awans do 1. Ligi, a docelowo aż do Ekstraklasy. Jestem przekonany, że rozpoczynająca się współpraca przyniesie wiele dobrego obu stronom. Kibiców Motoru zapewniam, że forBET na start przygotował dla nich specjalną, dedykowaną ofertę, a w czasie sezonu czekać na Was będzie wiele atrakcji.”
– powiedział Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."