Eksperymenty Greentube w e-sporcie i krypto

E SPORT
Iwo 06/09/2021

Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024

Greentube eksperymentuje z rozwiązaniami kryptowalutowymi i blockchainowymi, starając się usprawnić swoją działalność w zakresie kasyn społecznościowych i odnieść sukces w zakładach e-sportowych. Dyrektor naczelny Thomas Graf wyjaśnia, co zostało zaplanowane do tej pory.

Działalność kasyn społecznościowych Greentube obejmuje aplikacje B2C w Europie i Stanach Zjednoczonych, a także rozwiązania B2B dostępne w Stanach Zjednoczonych i Australii. Zwłaszcza w Ameryce Północnej, która według H2 Gambling Capital będzie stanowić około 71% GGR kasyn społecznościowych w 2021 r., free-to-play zyskuje na znaczeniu.

Wielkie nazwiska boomu kasyn społecznościowych w 2012 roku, Playtika i DoubleDown Interactive, są notowane na giełdach amerykańskich. Darmowe sporty, dzięki takim jak SportCaller i SuperDraft, w końcu pomogły w ustanowieniu pozycji w tej branży.

„Ponieważ branża kasyn społecznościowych rozwija się w skali globalnej, zwiększamy teraz nasze wysiłki, aby szczególnie rozwijać nasze portfolio aplikacji w Stanach Zjednoczonych” – wyjaśnia dyrektor generalny Thomas Graf.

Dzięki temu Greentube doda do swojego portfolio obok GameTwist i Slotpark nową aplikację, Diamond Cash, a darmowe warianty swoich tytułów automatów do gry zostaną udostępnione niektórym z największych amerykańskich grup kasynowych za pośrednictwem rozwiązania GAN Simulated Gaming.

Ten społeczny pęd ma być wspierany przez kryptowalutę.

„W zeszłym roku zaczęliśmy integrować kryptowaluty z jedną z naszych najbardziej znanych aplikacji kasyn społecznościowych, aby zobaczyć, jak gracze korzystają z tej nowej metody płatności. Dla nas była to bardzo dobra okazja do przetestowania przestrzeni kryptograficznej i odnieśliśmy kilka ważnych wniosków” – wyjaśnia Graf.

Jednak to, czy w końcu zaoferuje płatności kryptowalutami w grach na prawdziwe pieniądze, okaże się wkrótce. Thomas Graf mówi, że te testy są „na bardzo wczesnym etapie” i będą koncentrować się na społecznościach, zanim jakakolwiek implementacja na prawdziwe pieniądze zostanie nawet rozważona i będzie podlegać najsurowszym standardom zgodności.

Kryptowaluta jest również kluczowym elementem e-sportowego nacisku Greentube, dla którego w lutym tego roku nabył austriackiego Hero. Obsługuje Herosphere.gg, platformę opartą na blockchain, która pozwala graczom tworzyć własne konkursy i obstawiać wyniki. Platforma, która ma bazę użytkowników ponad 300 000 graczy, ma zastrzeżony token, Herocoin, jako podstawową formę waluty. Podczas gdy drugie przejęcie oparte na blockchain w przestrzeni tego roku sugeruje szczególne zainteresowanie kryptowalutami, Graf twierdzi, że umowa Hero była napędzana „przede wszystkim” zainteresowaniem e-sportami i zakładami na e-sporty.

„Hero daje nam przewagę, ponieważ już opracowali i prototypowali system turniejowy dla e-sportu, który zamierzamy wykorzystać i dostosować również do naszej podstawowej działalności Greentube”- wyjaśnia Graf.

„To, co szczególnie zainteresowało nas w przypadku platformy Herosphere, to ich bardziej zgrywalizowane podejście do tematu. Obecnie dostosowujemy i ulepszamy platformę, aby móc ją ponownie uruchomić w jeszcze bardziej konkurencyjnej wersji. To ponownie zostanie wykorzystane do lepszego zrozumienia e-sportu, do zastrzeżonego rozwiązania, które uwzględnia doświadczenie biznesowe w grach opartych na umiejętnościach, których Herosphere będzie „integralną częścią”

Podobnie jak w kasynie, nie tylko szukamy możliwości stworzenia własnej platformy, ale także chcemy tworzyć własne treści, które dadzą nam przewagę nad konkurencją – informuje Thomas Graf.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL