Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Niecałe 6 miesięcy po tym, jak Ukraina zorganizowała swoje przełomowe targi Gaming Industry Expo, show, które z sukcesem oznaczało wznowienie na żywo, osobiście imprez B2B dotyczących gier w Europie Wschodniej, Kijów ponownie będzie gospodarzem kolejnego pokazu na żywo z tym samym tytuł i taką samą strukturę organizacyjną.
MERKUR Gaming szybko pochwalił organizację pierwszego pokazu w czerwcu i równie szybko ogłosił swoje zobowiązanie do powrotu na edycję w dniach 24-26 listopada, która odbędzie się ponownie w Międzynarodowym Centrum Wystawienniczym w Kijowie.
Dyrektor naczelny MERKUR Gaming International Athanasios „Sakis” Isaakidis skomentował:
„Dwa eventy w ciągu sześciu miesięcy, w tej samej organizacji i w tym samym miejscu, są, jak sądzę, wyjątkowe w świecie gier. Biorąc pod uwagę sukces czerwcowej imprezy, bez wahania chcieliśmy wykorzystać ten sukces i tak potwierdziliśmy naszą obecność w listopadzie. Nasza obecność na legalnym (od 2020 r.) ukraińskim rynku gier od samego początku była sukcesem i naszym obowiązkiem jest po raz kolejny zaprezentować nasze portfolio produktów, na żywo i osobiście, naszym klientom i partnerom biznesowym.”
Tak więc, „na żywo i osobiście”, na stoisku 211 MERKUR Gaming zaprezentuje najnowsze obudowy, w tym ekscytujące modele Allegro i Max Trio, szereg zupełnie nowych gier, takich jak Book of Fire, Fruit Burst, chińska tematyczna Gong-Hei Gong-Hei, a także niezwykle zaawansowana i najwyższej jakości prezentacja dla wielu graczy, MERKUR Roulette.
Dodatkowo pojawi się specjalny pakiet 40 gier dla Ukrainy, które będą prezentowane w całości w języku ukraińskim, co jest bardzo wyraźnym znakiem pełnego zaangażowania MERKUR w szybko rozwijający się przemysł gier na Ukrainie.
„Jestem przekonany, że nasza obecność na nowym legalnym ukraińskim rynku gier zakończy się sukcesem” – powiedział Isaakidis
Dzięki dedykowanemu zespołowi ds. sprzedaży i serwisu z siedzibą w Kijowie oraz ekskluzywnemu salonowi dostępnemu dla potencjalnych klientów, którzy mogą oglądać produkty w wolnym czasie, MERKUR Gaming jest przekonany, że będzie dalej wzmacniał swoją reputację i będzie osiągać ciągły i rosnący sukces na tym ukraińskim ekscytującym rynku.
Na podstawie casinocompendium.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."