Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Przejęcie doświadczonego włoskiego dewelopera, który jest częścią NOVOMATIC Italia od 2017 roku, nie tylko powiększa włoskie portfolio gier Greentube, ale także dodaje pierwszy biegun agregatora w swojej ofercie online.
Integracja produktów opracowanych przez Capecod z ofertą Greentube ma na celu dalszą ekspansję geograficzną Grupy poprzez poszerzenie portfolio produktów, ze szczególnym uwzględnieniem Włoch.
Posiadając silne referencje na rynku włoskim, przejęcie Capecod pozwala również Greentube na wzmocnienie strategii omni-channel Grupy NOVOMATIC.
Możliwości tworzenia gier firmy Capecod zostaną udostępnione klientom naziemnym NOVOMATIC Italia w segmencie AWP, stając się częścią portfolio gier NovoElsy AWP.
Umowa oznacza również, że konwersje popularnych tytułów AWP NOVOMATIC Italia zostaną dostarczone do Capecod. Celem strategii cross-sellingu jest zapewnienie ciągłej produkcji nowych gier produkowanych zgodnie z najwyższymi standardami pod względem wydajności i zgodności, zarówno dla klientów online, jak i AWP.
Markus Buechele, CEO NOVOMATIC Italia, powiedział:
„To zaszczyt móc wnieść całą wiedzę i doświadczenie zdobyte w ostatnich latach dzięki współpracy z renomowanym software housem Capecod do całej Grupy NOVOMATIC AG. Przejęcie jest dowodem dobrej pracy, jaka została wykonana oraz wagi ciągłego inwestowania w technologię i zasoby ludzkie. Co więcej, pozwala nam również na jeszcze silniejszą koncentrację naszej Grupy na arenie międzynarodowej, prezentując się naszym klientom w synergii, opierając się na najlepszych produktach dostępnych na rynku.”
Michael Bauer, CFO/CGO w Greentube, powiedział:
„To przejęcie spełnia wszystkie warunki, wzmacniając naszą rękę we Włoszech zarówno w sektorze internetowym, jak i naziemnym. Widzieliśmy w ciągu ostatnich kilku lat, jak firma Capecod odnosiła sukcesy w tworzeniu gier, które rezonują z graczami we Włoszech oraz w przekazywaniu wiedzy tak szanowanej firmy pod parasolem Greentube. Przewidujemy, że wszystkie strony będą się umacniać w oferowanie produktów jak najszerszemu gronu odbiorców. Ponadto naszym celem jest zwiększenie wydajności Capecod poprzez oferowanie ich najlepszych tytułów również na innych rynkach”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."