Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Platforma kasyn społecznościowych Greentube Pro 2.0 (GTP 2.0) dostarczyła wiodące w branży wskaźniki KPI w niecały rok po jej wprowadzeniu przez Greentube, oddział NOVOMATIC Interactive.
Wzmocniona wersja platformy społecznościowej Greentube została całkowicie przebudowana, zoptymalizowana i dopracowana od podstaw. Dzięki modułowej konstrukcji i architekturze, które umożliwiają szybkie skalowanie w celu dostosowania do nowej działalności, przy jednoczesnym zapewnieniu elastyczności w zakresie dostosowywania front-endu i stabilności zaplecza, rozwiązanie to przyniosło znakomity zestaw wyników.
Wskaźniki wydajności, w tym średni przychód na dziennego aktywnego użytkownika (ARPDAU), konwersja i utrzymanie, przewyższają najwyżej ocenianego lidera kasyn społecznościowych B2C na rynku amerykańskim. GTP 2.0 ustabilizowało swoje KPI z ARPDAU 95% wyższym niż lider branży, oprócz 35% wyższej konwersji i 30% wyższej retencji w 30 dniu.
Ten zwiększony poziom wydajności osiągnięto poprzez przeprojektowanie interfejsu użytkownika dla telefonów komórkowych, tabletów i Internetu, przy jednoczesnej optymalizacji ekonomii gry, aby współpracować z wysoko wykwalifikowanym zespołem Liveops firmy Greentube w celu zarabiania, angażowania i utrzymania użytkowników.
Opracowany przez spółkę zależną dostawcy, Bluebat Games, GTP 2.0 to rozwiązanie marketingowe, które umożliwia globalnym kasynom naziemnym utrzymywanie kontaktu z graczami poprzez angażowanie ich w markę kasyna za pośrednictwem gier społecznościowych online. Gry i funkcje oferowane przez GTP 2.0 okazały się skuteczne w segmencie kasyn społecznościowych i zostały dostosowane tak, aby lepiej przemawiały do graczy na prawdziwe pieniądze w kasynach stacjonarnych.
Opracowywana jest dobrze zdefiniowana mapa drogowa produktu z dodatkowymi nowymi funkcjami i funkcjonalnościami, aby Greentube mógł wyprzedzać rynek i zaspokajać potrzeby obecnych i przyszłych klientów.
Miruna Bicoli, wiceprezes ds. produktów i usług zarządzanych w GTP 2.0, powiedziała:
„Nasz utalentowany zespół specjalistów z branży kasyn społecznościowych kierował projektowaniem, architekturą i rozwojem nowej platformy kasyn społecznościowych Greentube. Zawsze wierzyliśmy, że wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszego zespołu, stworzymy najlepszą platformę kasyn społecznościowych B2B, jaką branża ma do zaoferowania klientom kasyn naziemnych. Doskonałe wyniki, które widzieliśmy po niecałym roku realizacji projektu, dowodzą, że to zaufanie nie było chybione”.
Wejdź do „Home of Games” z Greentube, dostarczając bezpieczną rozrywkę kasynową graczom na całym świecie. Jako oddział NOVOMATIC Interactive, Greentube oferuje zróżnicowane portfolio automatów wideo, gier stołowych, automatów AWP Reloaded, gier serwerowych, gier w kasynach społecznościowych, wideo bingo i innych. Technologia wielokanałowa Greentube jest liderem w dziedzinie innowacji w grach i łączy gry online, mobilne i stacjonarne.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."