Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
Inspired Entertainment rozszerzyło swoją współpracę z Fortuna Entertainment Group, uruchamiając nową platformę sportów wirtualnych w sklepach bukmacherskich PSK w całej Chorwacji.
Inspired i Fortuna współpracują od 2009 roku, a produkty tej pierwszej są udostępniane za pośrednictwem PSK Chorwacja, operatora będącego własnością Fortuny. Ponadto partnerstwo obejmuje umowy dotyczące treści w innych obszarach działalności Fortuny, głównie w Polsce, Słowacji i Rumunii.
To rozszerzenie umowy powoduje, że nowy pakiet produktów Virtual Sports firmy Inspired jest udostępniany w samoobsługowych terminalach bukmacherskich w sklepach pod marką PSK w całej Chorwacji. Treści zostaną załadowane do 200 terminali w styczniu, a ich 1000 będzie dostępnych w 2022 roku. V-Play Soccer 2, flagowy tytuł w portfolio wirtualnych sportów, oferuje realistyczną grafikę gier i szeroką gamę rynków bukmacherskich dla klientów.
Steve Rogers, Chief Commercial Officer, Virtual Sports for Inspired, skomentował:
„Fortuna Entertainment to wiodący operator gier online w Europie Środkowo-Wschodniej, a współpraca z nimi była dla nas przyjemnością przez ostatnie 12 lat. Silne partnerstwo w Europie jest kluczem do naszej ogólnej strategii, umożliwiającej dalsze inwestycje i innowacje. Dzięki wieloletniej współpracy osiągnęliśmy wielki sukces i nie możemy się doczekać rozszerzenia naszej współpracy z Fortuną w 2022 roku i później”.
Stanislav Sopko, Group Head of Product and Channel Management, Fortuna, powiedział:
„Bardzo lubimy pracować z Inspired jako naszym głównym dostawcą gier wirtualnych i rozrywki. Grafika nowej generacji, animacje i wciągające gry zapewniają naszym klientom wysokiej jakości wrażenia, co naprawdę wzbogaca ich podróż z Fortuną.
„Cieszymy się, że możemy dodać ich niesamowitą wirtualną zawartość do naszych SSBT i doceniamy ich pomoc i wsparcie w płynnym przejściu. Nie możemy się doczekać dalszego rozwoju naszego silnego partnerstwa”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."