Ostatnia aktualizacja: 3 marca 2022
Zakłady bukmacherskie Superbet ruszają z kolejnym projektem, który ma dostarczyć miłośnikom obstawiania dawki doskonałych, piłkarskich emocji. Już od dziś w ofercie bukmachera dostępne będzie „SUPER REGIO”, czyli najbardziej rozbudowana oferta zakładów przedmeczowych i LIVE na rozgrywki 3 i 4 ligi.
Superbet po raz kolejny przebija konkurencję i chce być także najlepszy lokalnie. Nasz partner oferuje od dziś zakłady przedmeczowe z najszerszą ofertą na polskie rozgrywki 3 i 4 ligi oraz Puchar Polski na szczeblu centralnym i lokalnym. Dzięki współpracy z portalem regiowyniki.pl dostępna będzie także unikalna oferta zakładów live wraz z relacjami na żywo.
Sama szerokość oferty, to jednak nie wszystko. Do tej pory praktycznie żadna firma na rynku nie była skłonna do przyjmowania zakładów na pojedyncze zdarzenia z tego szczebla rozgrywkowego. Superbet nie boi się wyzwań i jest gotowy także na grę singlową.
Zespół analityków Superbet swoją wiedzą i pracą będzie także dokładał wszelkich starań, aby SUPER REGIO były pierwszą na rynku ofertą przedmeczową na każdą kolejkę rozgrywek 3 i 4 ligi oraz Pucharu Polski na szczeblu lokalnym.
„SUPER REGIO to dla nas ważny projekt, którym kolejny raz pokazujemy, że rozwijamy się, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów zakładów sportowych. Będziemy w tym zakresie wyznaczać trendy i to nas ma gonić w tym aspekcie konkurencja. Na boiskach niższych lig zbliża się piłkarska wiosna. Dołożymy swoją cegiełkę, aby była jeszcze bardziej emocjonująca.” – mówi Adam Lamentowicz, Prezes Superbet w Polsce.
Wraz ze startem sezonu na niższych szczeblach piłkarskich, Superbet będzie prowadził kampanię promującą SUPER REGIO, która obejmie działania display, social media, sieć punktów sprzedaży i kanały Super Social. Na potrzeby projektu i jego promowania powstał nawet dedykowany logotyp.
Ważnym elementem kampanii jest także współpraca z wybranymi Klubami z tego poziomu rozgrywek.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."