Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2022
Grupa LeoVegas, szwedzka firma z sektora iGamingu, otwiera swoje pierwsze biuro w Warszawie. Na nowe centrum technologiczne Grupy wybrano Mindspace Koszyki, oferujące butikową powierzchnię biurową typu flex w samym sercu stolicy.
Grupa LeoVegas (NASDAQ:LEO.ST) jest wiodącym, międzynarodowym operatorem z branży iGamingu, który w swoim portfolio posiada jedne z najbardziej znanych marek, oferujących nagradzane kasyna internetowe i zakłady sportowe dla graczy na całym świecie. Otwarcie nowego centrum technologicznego firmy w Warszawie stanowi kluczowy element strategii grupy, której celem jest zachowanie pozycji lidera w zakresie nowych technologii, innowacyjnych rozwiązań, płatności, a także personalizacji oferty. Grupa LeoVegas zatrudnia obecnie ponad 850 pracowników i ma w planach znaczące powiększenie zespołu na całym świecie.
Oprócz prowadzonych aktualnie rekrutacji w Szwecji, Wielkiej Brytanii i Holandii, Grupa buduje zespół 60 programistów w Warszawie. Mindspace oferuje szeroką gamę hybrydowych rozwiązań biurowych, umożliwiających firmom łatwe zarządzanie zespołami oraz ich dynamicznie zmieniającymi się, elastycznymi harmonogramami pracy. Pracownicy Grupy LeoVegas, jako członkowie globalnej sieci Mindspace, będą mogli bezpłatnie korzystać z licznych udogodnień i korzyści w każdej z ponad 30 lokalizacji operatora na świecie, które zlokalizowane są w Europie, Stanach Zjednoczonych i Izraelu.
„Ogromnie cieszę się na naszą współpracę z Grupą LeoVegas. Jesteśmy zaszczyceni, że to właśnie Mindspace Koszyki zostało wybrane na siedzibę firmy w Polsce. Nasza centralna lokalizacja w Warszawie, elastyczność najmu, unikalny design i najwyższy poziom usługi – to tylko kilka z wielu czynników, które wpłynęły na decyzję Grupy LeoVegas o wynajęciu biura właśnie u nas. Obserwujemy, że firmy i ich pracownicy coraz chętniej wracają do biur, o czym świadczy m.in. obłożenie Mindspace Koszyki. Nasza lokalizacja jest wynajęta w ponad 95%, a zainteresowanie ze strony małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw nie słabnie”
– powiedział Michał Kwinta, City Lead Poland w Mindspace.
„Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że otwieramy nowe biuro w Warszawie. Kluczowym elementem naszej strategii jest pozostanie liderem w zakresie stosowania innowacyjnych rozwiązań, rozwijania nowych produktów oraz sposobów płatności, jednocześnie oferując naszym klientom rozwiązania ściśle dopasowane do ich potrzeb. Nasze nowe centrum technologiczne w warszawskim Mindspace Koszyki pozwoli naszej firmie wkroczyć na zupełnie nową ścieżkę rozwoju”
– powiedział Magnus Gagnelid, Project Coordinator w LeoVegas Group.
Na powiększenie wynajmowanej przestrzeni w Mindspace Koszyki w ostatnim czasie zdecydowały się m.in.: Billennium, międzynarodowa firma IT, obecnie posiadająca biuro dla 81 osób (poprzednio dla 65) i globalny operator płatności Adyen, który powiększył swoją przestrzeń o 56 stanowisk do pracy (poprzednio dysponował 20 stanowiskami). Dzięki nieustającemu zainteresowaniu przestrzeniami i dobrym wynikom leasingowym Mindspace – globalny operator przestrzeni flex podjął decyzję o ekspansji warszawskiego oddziału i wynajmie dodatkowej powierzchni do organizacji wydarzeń specjalnych w Hali Koszyki, znajdującej się na I piętrze obiektu.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."