Ostatnia aktualizacja: 8 stycznia 2023
Playtech nawiązał współpracę z Resorts Digital Gaming, cyfrowym ramieniem Resorts Casino Hotel Atlantic City, w ramach umowy, w ramach której dostawca będzie dostarczał szereg produktów i usług.
Playtech zapewni kasyno na żywo, rozrywkę na żywo i treści iCasino zarówno dla witryn Resorts, jak i Mohegan Sun Casino, a dostępność ma zbiec się z uruchomieniem nowego kanału transmisji na żywo Resorts.
Tytuły dostępne w ramach umowy to między innymi „Adventures Beyond Wonderland”, „Buffalo Blitz” oraz prowadzony przez prezenterów, społecznościowy teleturniej „Live Slots”.
Dyrektor operacyjny Playtech Shimon Akad powiedział:
„Jesteśmy bardzo dumni, że możemy współpracować z jedną z najbardziej kultowych marek gier w New Jersey. To partnerstwo jest ekscytującym krokiem w kierunku zapewnienia większej liczbie graczy w USA płynnych, bezpiecznych i przyjemnych doświadczeń w grach, jednocześnie zapewniając, że Playtech jest w czołówce innowacyjnych nowych technologii. Niezbędna do sukcesu Playtech jest nasza zdolność do nawiązywania kluczowych strategicznych partnerstw z operatorami na całym świecie, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować z Resorts, aby zaprezentować nasze zaawansowane treści w grach”.
Gracze Resorts będą mieli jednoczesny dostęp do wieloosobowej wersji kasyna na żywo i gier na automatach, dzięki wdrożeniu technologii omnichannel Playtech.
Dyrektor generalny Resorts Digital Gaming, Ed Andrewes, powiedział:
„Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy sfinalizować tę umowę z Playtech i zapewnić naszym klientom lepsze wrażenia z gier dzięki innowacyjnym produktom i usługom Playtech. Z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie i zróżnicowanie naszej oferty rozrywkowej w kasynie na żywo o całą gamę nowych gier, które wkroczą do naszego wszechświata. Jest to szczególnie ekscytujące, ponieważ nowe treści na żywo zbiegają się z uruchomieniem naszego własnego kanału transmisji na żywo; i czekamy na zacieśnienie naszej współpracy z Playtech w przyszłości, pracując razem nad produktami i doświadczeniami, które pozwolą nam dostarczać więcej niezapomnianych wrażeń dla naszych graczy.
Playtech potwierdził, że premiera podlega zatwierdzeniu przez New Jersey Division of Gaming Enforcement.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."