Superbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o., należąca do Grupy Superbet – globalnego operatora zakładów bukmacherskich i gier online – rośnie szybciej niż rynek. W I kwartale 2022 roku polska spółka zwiększyła przychody o 235% w stosunku do I kw. 2021 roku, kiedy w tym czasie cały rynek rósł w tempie ok. 13%.
Rekordowy wzrost przychodów to niejedyny sukces Superbet w bieżącym okresie. Marka zyskała uznanie środowiska i otrzymała prestiżową nagrodę na największym, branżowym wydarzeniu w naszej części kontynentu Central and Eastern European Gaming Awards – Best Sports Betting Operator in CEE 2022.
Superbet otrzymał nagrodę dla najlepszego operatora zakładów bukmacherskich w regionie podczas dorocznego spotkania branży w Budapeszcie. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że w tajnym głosowaniu firmie przyznali je specjaliści z branży: m.in. przedstawiciele operatorów, dostawców oprogramowania i innych usług. Superbet otrzymał także nominację do nagrody SBC Awards w kategorii Najlepszy Operator Zakładów Sportowych Europy Wschodniej.
Dynamiczny rozwój Superbet to efekt między innymi wykorzystania autorskiej, szybko skalowalnej technologii, koncentracji na kanale mobile (przez niego realizowane jest ponad 85% sprzedaży), w tym wdrożenia innowacji: pierwszych na polskim rynku bukmacherskim darmowych gier i nowatorskiej, sportowej platformy społecznościowej – SuperSocial. Superbet już teraz zanotował ponad 30% wzrost aktywnych użytkowników aplikacji od początku 2022 względem całego 2021 roku.
„Rynek zakładów i gier sportowych w Polsce rozwija się szybciej niż w Unii Europejskiej. W warunkach ostrej konkurencji sukces odniosą spółki stawiające na rozwój kanału mobile, oferujące rozwiązania wychodzące poza standardowe zakłady sportowe czy gry. Dlatego budujemy społeczność fanów kochających sport, chętnie angażujących się w działania społecznościowe i doceniających atrakcyjne, darmowe gry online. To pozwala przyciągać kolejnych użytkowników, jak i zatrzymać dotychczasowych. Nasza retencja, czyli odsetek zatrzymanych użytkowników, przekracza 80%. Specjalizujemy się w mobile, to nasze naturalne środowisko” – komentuje Adam Lamentowicz, prezes zarządu Superbet.
W 2022 roku Superbet konsekwentnie rozbudowuje formaty darmowych gier SuperGame Jackpot i SuperSpin. Jako pierwszy bukmacher w Polsce udostępnia rozwiązania, mające zapewnić użytkownikom darmową rozrywkę bez zakładów.
Superbet rozwija nowoczesne formaty zabawy online. Organizuje dla klientów nie tylko darmowe gry i szeroką ofertę streamingu wydarzeń sportowych, ale wiele unikalnych rozwiązań zwiększających pozytywne doświadczenia graczy. Jednym z nich jest SuperPrzewaga, czyli promocja pozwalająca cieszyć się z wygranej niezależnie od końcowego wyniku, innym – Superbets, czyli gotowe zestawy zakładów. Wśród użytkowników coraz bardziej popularne jest Wspólne Granie, czyli funkcja w społeczności SuperSocial, dzięki której gracze mogą wspólnie decydować o wysokości przyznanego bonusu poprzez kopiowanie promocyjnego kuponu.
Firma planuje dalsze inwestycje w swoją aplikację oraz formaty rozrywkowe zwiększające satysfakcję klientów. Z początkiem września firma ruszyła z globalną kampanią reklamową Go SUPER, która wspiera strategię marki: dobrej, bezpiecznej zabawy z zakładami i budowania społeczności użytkowników.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."