Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
Firma technologiczna Inspired Entertainment nawiązała współpracę z platformą danych o grach GRID, aby uruchomić produkt Re-Play eSports skoncentrowany na zakładach na CS:GO.
Re-Play eSports zamierza wykorzystać materiały filmowe pochodzące wyłącznie z CS:GO Champion of Champions Tour. Ten globalny turniej (wciąż trwający) został zapoczątkowany przez GRID w 2022 roku wraz z takimi firmami jak FACEIT, Relog Media i Fantasyexpo.
Inspired Entertainment specjalizuje się w dostarczaniu treści, platform, usług i innych produktów dla internetowych i naziemnych operatorów loterii, zakładów i gier. W związku z tym Re-Play eSports będzie oferowany klientom za pośrednictwem książki sportowej Virtuals firmy Inspired i platformy VPP (Virtual Plug & Play).
GRID będzie odpowiedzialny za zasilanie oficjalnych danych z gry i kanałów wideo Re-Play eSports. Konkretnie, Re-Play eSports będzie oferować zakłady na pewne możliwe wyniki, takie jak: która drużyna wygra, pierwsze zabicia i łączna liczba ocalałych podczas rund.
Według Inspired, firma zamierza wykorzystać Re-Play eSports jako fuzję sportów wirtualnych i esportu, próbując przyciągnąć nowych klientów i zaoferować inne doświadczenie w grach.
Wirtualne sporty to generowane komputerowo tradycyjne gry sportowe, które są zazwyczaj wykorzystywane przez wielu bukmacherów. Gry te są generowane przy użyciu statystyk, które określają również wyniki.
Mikael Westerling, Główny Kierownik Sprzedaży w GRID, skomentował transakcję:
„CS:GO okazał się ikonicznym tytułem esportowym z aktywną bazą fanów, która stale rośnie od ponad dekady. Inspired przyjęło wyjątkowe podejście do tworzenia produktu, które rozpoznało potrzeby następnej generacji i wykorzystało potencjał esportu”.
„Jesteśmy podekscytowani, że możemy współpracować z Inspired i zapewnić, że następna fala innowacji w zakładach esportowych jest zasilana przez oficjalne dane z gry, zapewniając najlepsze doświadczenia kibicowskie dla wszystkich graczy”.
Poza sferą zakładów, GRID wzmocnił ostatnio swoją współpracę z producentem gier Riot Games, gdy obie strony uruchomiły VALORANT Data Portal (VDP).
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."