Ostatnia aktualizacja: 13 lutego 2024
Niedługo po zakończeniu finału Super Bowl LVIII założyciel Barstool, Dave Portnoy, poinformował że jego marka mediów sportowych odnowi swoje relacje z DraftKings jako oficjalnym partnerem bukmacherskim jednego z największych operatorów zakładów sportowych w USA.
Umowa ta, o której po raz pierwszy wspomniano w zeszłym miesiącu, doszła do skutku po wygaśnięciu umów o zakazie konkurencji, które zostały zawarte, gdy Portnoy odkupił markę od PENN Entertainment w 2023 r. za 1 dolara.
Transakcja ta oznacza drugą współpracę obu stron. Firmy DraftKings i Barstool współpracowały już 10 lat temu w ramach współpracy marketingowej.
Breaking News: I’m proud to announce that Barstool has signed a multi year monster deal with @DraftKings We’re back to our roots. DK is once again the exclusive sports betting partner of Barstool Sports. The more things change the more they stay the same. #dkpartner pic.twitter.com/EvmDGK0shl
— Dave Portnoy (@stoolpresidente) February 12, 2024
„Z dumą ogłaszam, że Barstool podpisał wieloletnią potworną umowę z DraftKings. Wróciliśmy do naszych korzeni. DraftKings po raz kolejny jest wyłącznym partnerem Barstool Sports w zakresie zakładów sportowych. Im więcej rzeczy się zmienia, tym bardziej pozostają takie same.” – powiedział Portnoy
Umowa obejmuje włączenie przez Barstool kursów DraftKings do ich treści i odsyłanie użytkowników do bukmachera.
Przed przejęciem Barstool przez PENN Entertainment w 2020 r. firma miała podobne umowy z kilkoma partnerami bukmacherskimi.
W 2021 r. PENN wprowadził na rynek Barstool Sportsbook, którego nazwę zmieniono na ESPN Bet w listopadzie zeszłego roku, co było pierwotną przyczyną obowiązywania umów o zakazie konkurencji. Umowy zabraniały Barstoolowi współpracy z innym operatorem do końca sezonu NFL.
zdjęcie: barststoolsports.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."