BETANO zostaje kibicem FIFA podczas Mistrzostw Świata 2022

Branżowy marketing Bukmacherzy
Michał Czarkowski 23/11/2022

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022

Marka zakładów sportowych należąca do Kaizen Gaming, BETANO, ogłosiła, że ​​dołącza do grona FIFA jako regionalny kibic na Europę podczas Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022. Firma wykorzysta to partnerstwo, aby zaangażować fanów piłki nożnej z całego świata podczas zawodów.

Otrzymawszy tytuł Operatora Roku 2022 podczas rozdania nagród EGR, firma polega na swojej zastrzeżonej technologii, aby oferować „wysokiej jakości i odpowiedzialne zakłady sportowe milionom klientów na całym świecie”, napisał BETANO.

Dyrektor ds. rozwoju partnerstwa w FIFA, Luis Rodriguez, powiedział w komunikacie prasowym, że zarówno FIFA, jak i BETANO „mają wspólny etos wykorzystywania technologii w celu poprawy wrażeń fanów i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co zaplanowali, aby zaangażować fanów w całym regionie”.

Dyrektor generalny i współzałożyciel Kaizen Gaming, George Daskalakis, dodał: „Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwszy operator zakładów sportowych współpracujemy z FIFA przy największym wydarzeniu piłkarskim na świecie”.

„Ta współpraca przybliży nas o krok do milionów fanów piłki nożnej na całym świecie. Naszym celem jest zaoferowanie im odpowiedzialnego doświadczenia w zakładach sportowych o najwyższych standardach, które zwiększy ich zaangażowanie w FIFA World Cup Qatar 2022” – podsumował George Daskalakis.

W zeszłym miesiącu BETANO nawiązało współpracę z dostawcą treści iGaming FBMDS, który ma dostarczać marce Kaizen portfolio produktów w Brazylii, w tym ponad 60 gier kasynowych online, bingo wideo, automaty i gry stołowe. Aby rozpocząć tę współpracę, marka wybrała gry Fruit Picnic i Golden Metropolis, które są już dostępne wyłącznie w tym kasynie online.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL