Ostatnia aktualizacja: 28 września 2022
Gaming Innovation Group ogłosił nowe partnerstwo dla swojego zautomatyzowanego narzędzia zgodności marketingu afiliacyjnego GiG Comply z niemieckim operatorem Merkur.
Branża gier hazardowych w Niemczech jest rynkiem silnie regulowanym, co sprawia, że zgodność z przepisami jest priorytetem dla operatorów takich jak Merkur, kładąc nacisk na potrzebę ochrony ich marek.
GiG Comply to zautomatyzowane rozwiązanie z zakresu zgodności marketingowej, które skanuje strony internetowe w poszukiwaniu treści, w tym linków, czerwonych słów kodu do gier i wymogów prawnych w wielu jurysdykcjach.
Wykorzystuje swój silnik reguł do analizowania prawdziwych migawek z kampanii afiliantów i zapewnia operatorom treści promocyjne, które są wykorzystywane w promocjach ich marek.
Jest to elastyczne narzędzie, które umożliwia operatorom ustalanie własnych kryteriów i parametrów listy kontrolnej i może być dostosowane do wszelkich wymagań specyficznych dla rynku, pomagając zapewnić zachowanie zgodności operatorów w wielu jurysdykcjach.
Jonas Warrer, dyrektor ds. marketingu w GiG, powiedział:
„Ważne jest, aby GiG Comply nadal pomagała Merkurowi, podobnie jak innym partnerom, w zachowaniu pro-aktywności i kontroli zgodności marketingowej. Cieszymy się, że możemy zapewnić, że partnerzy są w pełni dostosowani do ich marki i wymagań dotyczących odpowiedzialnej gry”.
Martin Collins, kierownik ds. afiliacji w Merkur, powiedział:
„Wszystko, co robimy w Merkur Partners, staramy się robić to dobrze, zwłaszcza jeśli chodzi o zgodność Wszystkie nasze marki są obsługiwane przez lokalne licencje zarówno w trybie online, jak i offline oraz tam, gdzie przestrzegamy zasad. Posiadanie GiG Comply na pokładzie jako partnera strategicznego to świetny punkt wyjścia, ponieważ obie strony mają ogromną wiedzę na temat świata gier, a dzięki ciągle zmieniającym się przepisom stworzymy wspaniałe partnerstwo”.