Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2024
67 lat po założeniu Gauselmann Group największa niemiecka grupa gamingowa zmienia nazwę na Merkur Group. Od teraz holding Gauselmann AG będzie działał pod nową nazwą Merkur.com AG. Zmiana nazwy zakończyła się 1 stycznia wraz z wpisem do rejestru handlowego.
Ten krok ma wpływ na cały wizerunek firmy. Oprócz stron internetowych i kanałów mediów społecznościowych adaptacji wymaga także duża liczba szyldów firmowych. Wszystkie materiały marketingowe – od wielkoformatowych banerów po artykuły papiernicze – pojawią się w nowym wydaniu.
Zmiany wizerunkowe marki nie wpłyną jednak na obecność przedsiębiorczej rodziny. MerkUr.com AG pozostanie własnością Fundacji Rodziny Gauselmannów.
„Ciągłość i stabilność to kamienie węgielne naszej filozofii korporacyjnej i nadal będą ważnymi czynnikami sukcesu w przyszłości” – powiedział Paul Gauselmann.
Paul Gauselmann wprowadził markę Merkur w latach 70. XX wieku i stopniowo ją rozwijał. Historia sukcesu rozpoczęła się od pierwszego autorskiego automatu do gier z nagrodami (AWP) – Merkur B – a trwała dalej wraz z otwarciem pierwszego należącego do firmy salonu gier – Merkur Spielothek. Od tego czasu opracowano, wyprodukowano i dystrybuowano wiele gier, maszyn i systemów gier pod logo marki śmiejącego się słońca.
„Zmiana nazwy jest także ukłonem w stronę sukcesu marki Merkur. Grupa korporacyjna staje się coraz bardziej cyfrowa i międzynarodowa. Zmiana nazwy odzwierciedla ten fakt – wyjaśnia Paul Gauselmann.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."