ICE Totally Gaming już w lutym

Targi i wydarzenia
Bartosz 21/01/2015

Ostatnia aktualizacja: 9 stycznia 2023

Goście ICE Totally Gaming ponownie będą mieli dostęp do wielu nowych firm z całego świata wywodzących się z rynku gier z 67 nowych wystawców z 33 jurysdykcji potwierdzonych na imprezę w Londynie (3-5 luty, Excel Centre). Liderem z największą liczbą nowych wystawców jest Malta (dziesięciu), następnie z kraju gospodarza – Wielka Brytania (sześć), Hiszpania (pięć), Gibraltar (cztery), Brytyjskie Wyspy Dziewicze i Włochy (po równo trzy).

Podkreślając znaczenie ICE, Anastasia Zencika, Marketing & Events Manager – po raz pierwszy wystawca łotewskiego ECommPay skomentowała: „Zawsze staramy się być na bieżąco z nowymi trendami w branży i ICE to pokaz, gdzie się da to zrobić. W zeszłym roku odwiedziliśmy ICE, aby zobaczyć wydarzenie, uzyskać wszystkie informacje wewnątrz i trochę inspiracji. W tym roku jako wystawca naszym celem jest, aby uzyskać jak najwięcej z ICE, jak to możliwe, a zyskujemy wszystko, co pokaz ma do zaoferowania.

Jak wszyscy chcemy uzyskać jak największą sprzedaż, ale chcemy też poznać nowych partnerów i współpracowników, zobaczyć, co się dzieje w branży, w sieci i mieć w jednym miejscu odpowiednich ludzi, którzy są zainteresowani naszymi usługami. Dlatego bardzo ważne jest dla nas, aby być w Londynie w lutym.”

Odzwierciedlając nastroje, kolejny debiutujący wystawca, Raif Oymen, Dyrektor Globalnej Inżynierii w Bright Group – który przybywa z oddalonej o 17.000 km Nowej Południowej Walii w Australii, aby być na ICE – powiedział: „Bright Group odwiedziła poprzedni pokaz gier ICE , ale jest to dla nas pierwszy raz jako wystawców. Aktualnie szykujemy się do ekspansji poza obszar Australii i Ameryki Północnej, gdzie jesteśmy już dobrze ugruntowani, a Londyn ICE show jest dużą częścią tej strategii.

„ICE jest naprawdę dobrą okazją, aby dowiedzieć się, gdzie zmierza rynek i zapewni nam możliwość zaprezentowania naszych najnowszych produktów i technologii, wysyłając tym samym sygnał, że TBG jest gotowa i na poważnie myśli o rynku europejskim.”

Podkreślając znaczenie nowych wystawców na wystawie Dyrektor Marketingu ICE Jo Mayer powiedział: „Nasze przesłanie do zwiedzających to przyjść na ICE aby odkryć co przemysł myśli, odkryć nowych dostawców, odkryć przełomowe technologie i odkryć te produkty, które mają potencjał do przekształcenia sposobów prowadzenia działalności. Nowi wystawcy na ICE mają fundamentalne znaczenie dla tego procesu i muszę podkreślić jak ważne są one dla wystawy. Dla samych wystawców jest to także świetna okazja, aby znaleźć się w centrum międzynarodowej społeczności graczy w sieci i robić interesy z firmami z całego świata.”

Line-up nowych wystawców obejmuje: 1x2gaming, 3Bet Gaming, Adlink Technology, AGS, Alpha Bull, Asia Gaming, BackOfficeSoft, Berkotech, Bet Invest, Bet IT Best, Betsys, BetuniQ, Bingos Y Complementos Electronicos, BMH Group, bwin.party entertainment, CashProd, Casino24, com-bet-com, Diplomat Sportwetten, DMJS Premier Branding, Dooga, E-Com Marketing, Easypayment Gateway, ECommPay, Eclectic Gaming, Eurasia Sports, FP Bet, Frosmo Oy, FUGA Gaming Technologies, Gaming1, Geoffrey Parker Games, GTI Gaming, Hepworth Consulting, ICE Lotto, Ingenuity Gaming, Intelligent Payments, Intersog, Join Games Malta, Kootac Trading, Lola Bet, Lottotech (Tradologic), Magnet Gaming, Newton, Nexusguard, Noble Gaming, Optima Information Services, Orange Road, Ortiz Gaming, P&R, Proactive Gaming, SBTech, Selex Giacomo Picollo, Singular Group, SkillOnNet, Sofort, Solid Payments, Streamlogue Services, Tele Apostuak Promotora de Juegos y Apuestas, The Bright Group, TipBet, Tipwin, Trillonario, Tul Corporation, uSWOP, Voidbridge Software, Whitehat Gaming, i Yakir Malka 55.

Źródło: icetotallygaming.com

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL