Kindred promuje bezpieczny hazard we współpracy z Rangers FC

Odpowiedzialna gra Ze świata
Katarzyna Meryk 08/06/2023

Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024

Kindred Group dostosowała swój sponsoring z Rangers FC. Chodzi o przód koszulki klubu ze Szkocji. Kindred Group chce tym ponownie podkreślić bezpieczniejszy przekaz hazardowy.

Klub Rangers wprowadza nową gamę strojów na sezon 2023/24. Wraz z wprowadzeniem przez drużynę nowych strojów, Kindred wprowadził nowego głównego sponsora. Jego marka Unibet zastępuje 32Red, a ta druga przenosi się do zestawu treningowego.

Kindred wyszczególnił, że branding będzie łączył się z logo Kindred „Misja zero %”. Firma pozostaje jedynym operatorem hazardowym, który umieszcza ten komunikat na reklamie z przodu koszulki.

Kindred sfinalizował przejęcie 32Red Plc o wartości 175 milionów funtów w 2017 roku. Dzięki temu firma nabyła 97% akcji 32Red Plc, które następnie zostały w pełni wycofane z londyńskiego rynku giełdowego AIM.

Założona w Sztokholmie firma „Misja zero %” reprezentuje ambicję marki, by 0% jej przychodów pochodziło ze szkodliwego hazardu. Opiera się ona na edukowaniu graczy na temat dostępnych narzędzi. Firma chce, aby hazard był bezpieczny i przyjemny. Chce również wskazać, gdzie należy się udać w przypadku problemów.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL