Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
Dostawca usług loterii online Lottery.com (Nasdaq: LTRY, LTRYW) ogłosił przejęcie spółki S&MI Ltd ( SportLocker), która będzie teraz działać pod zmienioną nazwą Sports.com i ma zostać uruchomiona jako „najważniejsza platforma dla fanów sportu na całym świecie”.
W ramach przejęcia marka SportLocker, zostanie przemianowana na Sports.com by stać się wiodącą platformą dla fanów sportu na całym świecie. Ma to stanowić kluczowy krok w ewolucji Sports.com jako cyfrowej przestrzeni rozrywki sportowej nowej generacji. Platforma łączy innowacyjne aspekty kierowane przez społeczność z ekspansywną treścią i technologią, tworząc nową erę zaangażowania sportowego.
Szczegóły nabycia
Przejęcie w formie akcji to znaczący krok w strategii Sports.com mającej na celu dywersyfikację i zwiększanie zasięgu cyfrowej rozrywki i zaangażowania sportowego poprzez wprowadzenie usługi, która płynnie łączy sport i społeczności, zapewniając fanom wciągające wrażenia.
Co ma oferować platforma Sports.com?
Sports.com chce na nowo zdefiniować cyfrową rozrywkę sportową, wprowadzając platformę, której celem jest połączenie: 24-godzinnych wiadomości sportowych; Przekaz na żywo; godziny nowych, ekscytujących treści, w tym oryginalnych filmów (także dokumentalnych) oraz ekskluzywny dostęp zza kulis.
Oferując fanom innowacyjne sposoby oglądania sportu — kiedy chcą, gdzie chcą, bezpośrednio na swoich urządzeniach, niezależnie od kraju — Sports.com jest zdeterminowana otwierać nowe możliwości. W 2024 r. Spółka planuje dodać dodatkowe funkcje do serwisu Sports.com i inwestować w innowacyjne technologie, które koncentrują się na dostarczaniu fanom sportu treści, które są dla nich naprawdę ważne, poprzez tworzenie społeczności i interakcje w mediach społecznościowych skupione na sporcie z niektórymi z największych gwiazd sportu: zarówno z przeszłości jak i obecnych i przyszłych.
Jakie zasięgi i ofertę będzie miało sports.com?
Spółka początkowo koncentrować się będzie na rozwijaniu witryny Sports.com w USA i Europie oraz na Bliskim Wschodzie.
W dalszej kolejności sports.com planuje rozwijać się na całym świecie, rozszerzając swój zasięg na Afrykę, Indie, Amerykę Południową, Azję i Australię. Sports.com ma być poświęcony sportom wymagających dużej energii, takich jak piłka nożna, wyścigi samochodowe ( Indy 500, Rajd Dakar, Formuła E FIA i sezon Formuły 1.), piłka nożna (MLS, USL, brytyjska piłka), baseball, koszykówka, MMA, boks, krykiet, golf PGA Tour, LPGA Tour i prestiżowego Turnieju Golfowego Masters), hokej na trawie i na lodzie oraz tenis (Australian Open, French Open, ATP i WTA). Wydarzenia specjalne, takie jak Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024 i Puchar Świata w krykieta mężczyzn T20 ICC.
Przewiduje dostarczanie kompleksowych statystyk przed i po meczu, wiadomości i najważniejszych wydarzeń w szerokiej gamie głównych dyscyplin sportowych
Oczekuje się, że zostanie uruchomiony równoległy program poświęcony wyłącznie sportowi kobiet, prezentujący najnowsze metody angażowania kibiców, pozyskiwania sponsorów i generowania nowych źródeł przychodów dla klubów i drużyn.
Podstawowa strategia leżąca u podstaw przejęcia SportLocker i zmiany marki na Sports.com obejmuje wykorzystanie ugruntowanej współpracy z operatorami sieci komórkowych (MNO) w celu oferowania zlokalizowanych usług w zakresie treści sportowych. Takie podejście zwiększa wartość dla MNO poprzez obsługę popytu na sportowe treści wideo ze strony dużej widowni na wielu rynkach bezpośrednio na urządzenia mobilne konsumentów.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."