Rusza Sports.com dzięki najnowszemu przejęciu przez Lottery.com

Inwestycje i umowy Najczęściej czytane Ze świata
Wiktor Czerwiński 19/02/2024

Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024

Dostawca usług loterii online Lottery.com (Nasdaq: LTRY, LTRYW) ogłosił przejęcie spółki S&MI Ltd ( SportLocker), która będzie teraz działać pod zmienioną nazwą Sports.com i ma zostać uruchomiona jako „najważniejsza platforma dla fanów sportu na całym świecie”.

W ramach przejęcia marka SportLocker, zostanie przemianowana na Sports.com by stać się wiodącą platformą dla fanów sportu na całym świecie. Ma to stanowić kluczowy krok w ewolucji Sports.com jako cyfrowej przestrzeni rozrywki sportowej nowej generacji. Platforma łączy innowacyjne aspekty kierowane przez społeczność z ekspansywną treścią i technologią, tworząc nową erę zaangażowania sportowego.

Szczegóły nabycia

Przejęcie w formie akcji to znaczący krok w strategii Sports.com mającej na celu dywersyfikację i zwiększanie zasięgu cyfrowej rozrywki i zaangażowania sportowego poprzez wprowadzenie usługi, która płynnie łączy sport i społeczności, zapewniając fanom wciągające wrażenia.

Co ma oferować platforma Sports.com?

Sports.com chce na nowo zdefiniować cyfrową rozrywkę sportową, wprowadzając platformę, której celem jest połączenie: 24-godzinnych wiadomości sportowych; Przekaz na żywo; godziny nowych, ekscytujących treści, w tym oryginalnych filmów (także dokumentalnych) oraz ekskluzywny dostęp zza kulis.

Oferując fanom innowacyjne sposoby oglądania sportu — kiedy chcą, gdzie chcą, bezpośrednio na swoich urządzeniach, niezależnie od kraju — Sports.com jest zdeterminowana otwierać nowe możliwości. W 2024 r. Spółka planuje dodać dodatkowe funkcje do serwisu Sports.com i inwestować w innowacyjne technologie, które koncentrują się na dostarczaniu fanom sportu treści, które są dla nich naprawdę ważne, poprzez tworzenie społeczności i interakcje w mediach społecznościowych skupione na sporcie z niektórymi z największych gwiazd sportu: zarówno z przeszłości jak i obecnych i przyszłych.

Jakie zasięgi i ofertę będzie miało sports.com?

Spółka początkowo koncentrować się będzie na rozwijaniu witryny Sports.com w USA i Europie oraz na Bliskim Wschodzie.

W dalszej kolejności sports.com planuje rozwijać się na całym świecie, rozszerzając swój zasięg na Afrykę, Indie, Amerykę Południową, Azję i Australię. Sports.com ma być poświęcony sportom wymagających dużej energii, takich jak piłka nożna, wyścigi samochodowe ( Indy 500, Rajd Dakar, Formuła E FIA i sezon Formuły 1.), piłka nożna (MLS, USL, brytyjska piłka), baseball, koszykówka, MMA, boks, krykiet, golf PGA Tour, LPGA Tour i prestiżowego Turnieju Golfowego Masters), hokej na trawie i na lodzie oraz tenis (Australian Open, French Open, ATP i WTA). Wydarzenia specjalne, takie jak Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024 i Puchar Świata w krykieta mężczyzn T20 ICC.

Przewiduje dostarczanie kompleksowych statystyk przed i po meczu, wiadomości i najważniejszych wydarzeń w szerokiej gamie głównych dyscyplin sportowych

Oczekuje się, że zostanie uruchomiony równoległy program poświęcony wyłącznie sportowi kobiet, prezentujący najnowsze metody angażowania kibiców, pozyskiwania sponsorów i generowania nowych źródeł przychodów dla klubów i drużyn.

Podstawowa strategia leżąca u podstaw przejęcia SportLocker i zmiany marki na Sports.com obejmuje wykorzystanie ugruntowanej współpracy z operatorami sieci komórkowych (MNO) w celu oferowania zlokalizowanych usług w zakresie treści sportowych. Takie podejście zwiększa wartość dla MNO poprzez obsługę popytu na sportowe treści wideo ze strony dużej widowni na wielu rynkach bezpośrednio na urządzenia mobilne konsumentów.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL