Ostatnia aktualizacja: 9 listopada 2023
Operator kasyna online Crypto Stake zaznaczył swoją obecność na rynku kolumbijskim, przejmując działalność Betfair w Kolumbii. W ramach tego strategicznego ruchu, firma uzyskała również przedłużenie swojej licencji na działalność w Kolumbii do roku 2025.
Betfair, będący częścią Flutter Entertainment plc, zadebiutował na kolumbijskim rynku zakładów sportowych i gier online w lutym 2020 roku.
Szczegóły finansowe transakcji przejęcia bazy klientów Betfair Colombia przez Stake.com nie zostały ujawnione.
Brais Pena, dyrektor ds. strategii w Easygo, firmie stojącej za Stake, powiedział:
„Ekspansja na rynek kolumbijski to strategiczna decyzja, która doskonale pokrywa się z naszą wizją wzrostu i innowacji. Pozycja Kolumbii jako pierwszego regulowanego rynku w Ameryce Łacińskiej, w połączeniu ze stabilnym otoczeniem i silnym przemysłem rozrywkowym, sprawia, że jest to idealne miejsce na ekspansję Stake, z zamiarem bycia jednym z dominujących graczy na rynku w ciągu dwóch lat. Postrzegamy rynek kolumbijski jako kluczowy punkt wejścia dla naszej ekspansji w Ameryce Łacińskiej. Zależy nam na pozytywnym wkładzie w lokalną gospodarkę, wspieraniu innowacji i zapewnianiu naszym klientom wyjątkowej wartości rozrywkowej.”
Więcej o Stake.com
Sektor gier online w Kolumbii odnotował znaczący wzrost, przekraczając liczbę 3,8 miliona graczy online. Stake.com, zarządzane przez Medium Rare NV i licencjonowane w Curaçao, kontynuuje ekspansję, umacniając swoją pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku kolumbijskim
Firma traktuje Kolumbię jako strategiczną bazę do dalszej ekspansji w regionie Ameryki Łacińskiej. Stake już zabezpieczył swoją obecność na rynkach w Meksyku i Paragwaju dzięki umowom z lokalnymi operatorami i wyraża zainteresowanie wejściem na regulowane rynki w Peru i Brazylii.
Stake jest także partnerem bukmacherskim UFC w Ameryce Łacińskiej i może pochwalić się ambasadorami marki, takimi jak argentyński piłkarz Kun Aguero, czołowy raper Drake i zespół Alfa Romeo Formula 1 Stake.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."