STS mocno stawia na GKS Katowice

Branżowy marketing
Wiktor Czerwiński 20/07/2023

Ostatnia aktualizacja: 20 lipca 2023

Tym razem STS został Oficjalnym Sponsorem GKS-u Katowice. Jako pierwszy bukmacher w Polsce podpisał umowę wielosekcyjną. Została ona zawarta na rok z opcją przedłużenia.

Przed startem nowego sezonu Ekstraklasy to już 3. podpisana umowa. Najpierw z mistrzem Polski, Rakowem Częstochowa oraz Koroną Kielce. Teraz czas na kolejny klub. W dodatku umowa nie tyczy się jedynie piłki nożnej. STS został oficjalnym sponsorem wszystkich czterech sekcji GieKSy, czyli klubu mistrzyń Polski w piłce nożnej kobiet, mistrzów Polski w hokeju na lodzie, sekcji siatkówki oraz pierwszoligowego GKS-u Katowice w piłce nożnej mężczyzn.

Zakres świadczeń w umowie

Logo bukmachera w trakcie rundy jesiennej pojawi się na froncie koszulek w sekcji żeńskiej piłki nożnej, a wiosną zgodnie z zapisem w umowie znajdzie się na rękawku. Dodatkowo logotyp STS przez cały sezon będzie znajdował się na rękawkach koszulek mistrzów Polski w hokeju na lodzie oraz w sekcjach siatkówki i piłki nożnej mężczyzn.

Ponadto znak STS widoczny będzie m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych stadionu przy ul. Bukowej, w hali Ośrodka Sportowego Szopienice i lodowisku „Satelita”. Współpraca obejmie także działania digital, a więc w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach. STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do kibiców – zarówno online, jak i offline.

Pierwsza taka umowa ma być kolejnym krokiem w rozwoju

STS przeciera szlaki. Jako pierwsze zakłady bukmacherskie w Polsce zdecydował się na podpisanie umowy nie z jedną, konkretną sekcją, ale z całym klubem. – Jako lider branży bukmacherskiej, który wyznacza trendy na rynku postanowiliśmy zaangażować się w regionalny projekt, jakim jest wielosekcyjny GKS Katowice. Jesteśmy przy tym pierwszym bukmacherem w Polsce, który został sponsorem drużyny kobiet, który notabene jest aktualnym mistrzem Polski – powiedział Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS. Podpisanie umowy z GKS-em Katowice to także kolejny etap realizacji strategii firmy.

Współpraca z wielosekcyjnym GKS-em Katowice to dla nas kolejny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania rodzimego sportu, a w tym przypadku również lokalnego sportu, bo od wielu lat STS jest nierozerwalnie związany właśnie z Katowicami, gdzie znajduje się nasza główna siedziba. Gramy razem z mistrzami i mistrzyniami Polski w swoich dyscyplinach, co jest dla STS rzeczą naturalną, gdyż pokrywa się z naszymi aspiracjami jako niekwestionowanego lidera rynku bukmacherskiego w Polsce.

Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS

Umowa z STS to także ogromna szansa dla rozwojowego projektu, jaki działa w Katowicach. Udowodniły to wyniki sekcji siatkarskiej, hokejowej i piłki nożnej kobiet z ostatnich sezonów.

Bardzo cieszę się z zaufania, jakim STS obdarzył GKS Katowice. Jestem przekonany, że wspólnie wypracowana umowa z wielosekcyjnym klubem, a także jej aktywacja będzie dobrym przykładem partnerstwa dla całego otoczenia biznesowego. Wierzę, że sponsor o ogólnopolskim zasięgu, który ma swoją siedzibę w Katowicach, to sygnał dla wszystkich, że GieKSa jest gotowa na współpracę z dużymi firmami.

Karol Kuśka, Business Development Manager GKS-u Katowice

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL