Ostatnia aktualizacja: 12 lipca 2023
Klub Piłkarski GKS Tychy nadal będzie wspierany przez firmę Superbet, jednego z liderów polskiego rynku bukmacherskiego.
Nowa umowa sponsorska została podpisana do końca czerwca 2024 roku. W sezonie 2023/24 logo firmy pozostanie w centralnym miejscu koszulek meczowych piłkarzy GKS-u Tychy.
– Sponsoring GKS-u Tychy, to dla nas bardzo ważny projekt, który nadal chcemy kontynuować. W Klubie zaszło w ostatnim czasie wiele zmian i zaciekawieniem, trzymając mocno kciuki za sportowe sukcesy, przyglądamy się nowym perspektywom, które otworzyły się w Tychach. Cieszymy się, że nasze logo nadal będzie widoczne na froncie koszulki, tym bardziej, że w tym roku Klub przygotował coś naprawdę niesamowitego – powiedział Łukasz Seweryniak, Prezes Superbet.
– Za nami kolejny ważny krok przygotowań do nowego sezonu. Cieszy fakt, iż sponsor główny klubu – marka Superbet – pozostanie z nami na kolejny sezon, a tym samym logo firmy pozostaje na froncie koszulki meczowej GKS-u. Jesteśmy wdzięczni za okazane nam zaufanie, które pozwoli na dalszy rozwój klubu i realizację wielu ciekawych projektów – mówił Marcin Ćwikła – Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży KP GKS Tychy.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."