Ostatnia aktualizacja: 22 października 2020
Totalizator Sportowy wybiera w przetargu agencje, które zajmą się dla niego świadczeniem usług z zakresu marketingu internetowego. Wybierze maksymalnie 5 firm do współpracy, a będzie z nimi pracować przez rok w oparciu o umowy ramowe.
Wybrane w przetargu agencje będą odpowiedzialne m.in. za usługi związane z opracowaniem i egzekucją strategii komunikacji, usługi związane z produkcją materiałów promujących marki Totalizatora Sportowego (m.in. Lotto), niestandardowe działania internetowe, w tym chatboty i aplikacje mobilne oraz planowanie i zakup mediów internetowych (w tym performance marketing).
Spółka planuje wybór maksymalnie 5 agencji, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe. Oznacza to, że będą one realizować usługi na podstawie poszczególnych zleceń Totalizatora. Firma zastrzega jednak już na etapie przetargu, że może we wskazanym okresie nie zlecać żadnych usług, a agencjom nie będą z tego tytułu przysługiwać żadne roszczenia.
Przetarg trwa do 28 października. O wyborze zwycięskich firm zdecydują: w 40 proc. cena za realizowane usługi, a w 60 proc. – zaproponowana koncepcja kreatywna.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."