Ostatnia aktualizacja: 21 maja 2014
Firma bukmacherska STS przedłużyła współpracę sponsoringową z Lechem Poznań. Legalny bukmacher będzie w dalszym ciągu sponsorem strategicznym Kolejorza, a logotyp firmy zostanie na strojach poznańskiego zespołu. Podpisane porozumienie będzie obowiązywać przez rok, do końca sezonu 2014/15. STS pierwszą umowę z Lechem Poznań podpisał w kwietniu 2013 roku.
Od tego czasu, firma jest obecna na koszulkach piłkarzy Kolejorza, bandach stałych oraz na reklamach wokół murawy czy na telebimach. STS jest także pierwszą legalną firmą bukmacherską, która informuje o sponsorowaniu klubu w kampanii telewizyjnej. Spoty bukmachera z udziałem Piotra Reissa można od początku maja zobaczyć przy okazji transmisji wybranych wydarzeń sportowych na kanałach TV oraz w Internecie.
STS przez cały sezon prowadził także cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia były liczne nagrody związane z Kolejorzem, jak zaproszenia do Sky Box STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubu. Sponsor strategiczny umożliwił również fanom obstawianie wyników spotkań w stacjonarnym punkcie przyjmowania zakładów obok INEA Stadionu, a w samym Poznaniu liczba punktów firmy wzrosła z pięciu do dziewięciu. Każdy z nich został wyposażony w elementy wystroju związane z Lechem Poznań, m.in. koszulki zespołu z podpisami zawodników.
Czytaj całość na: gloswielkopolski.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."