Ostatnia aktualizacja: 5 czerwca 2017
Od kilku lat rynek gier wyraźnie się zmienia. Klienci oczekują pełnej dostępności gier, loterii w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie. Gracze chcą być także zaskakiwani nowymi rozwiązaniami, czekają na ciekawe produkty czy nowe kanały dystrybucji, jak internet.
Wkrótce i ten sposób sprzedaży może się okazać niewystarczający. Dyskusja o przyszłych trendach w dystrybucji gier losowych miała miejsce podczas seminarium European Lotteries, zorganizowanego w 2015 roku w Warszawie. Hasłem konferencji było otwarcie się operatorów loteryjnych na ducha startupu.
Uczestnicy podkreślali, że szybkie wprowadzanie innowacji jest wymuszane przez rynek w każdej branży, zatem musi być na nie gotowy także sektor gier losowych.
Możliwe, że już niedługo „loterie” staną się ogromnymi magazynami gier internetowych i mobilnych. Będą oferować klientom wiele platform i rozwojowe produkty.
Dyskusja o nowych rozwiązaniach odbędzie się także podczas krakowskiego dziewiątego Kongresu Europejskich Loterii (5–8 czerwca). W czasie tej najpoważniejszej w europejskiej branży konferencji, która po raz pierwszy jest organizowana w Polsce, specjaliści będą rozmawiać o miejscu firm loteryjnych w cyfrowym świecie oraz nowych możliwościach, które dają branży media społecznościowe.
Całość czytaj na: rp.pl
Jan
19:43 05/06/2017
Yamazaki
18:52 05/06/2017