Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2017
Znana na całym świecie firma Lottoland z siedzibą w Gibraltarze ponownie uruchomiła program partnerski w ramach programu Paysafe’s Income Access.
Założona została w 2013 r. i licencjonowana przez brytyjską Komisję do spraw Hazardu oraz Stowarzyszenie Kasyna i Gry w Gibraltarze,. Obecnie gracze Lottolandu mogą postawić zakłady na wynik największej na świecie losowania loterii. Dostępna w siedmiu językach marka oferuje ponadnarodowe europejskie loterie EuroMillions i EuroJackpot; Amerykańskie loteriePowerBall i MegaMillions; Lotto w Wielkiej Brytanii; Niemiecką loterię narodową, szwedzką loterie narodową, cztery australijskie loterie oraz wiele innych krajowych loterii w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.
W kwietniu 2017 roku Lottoland dodał WorldMillions do swojej oferty. Pierwszy niezależny produkt loterii tej marki oferuje graczom szansę wygrać gwarantowane jackpoty do 100 milionów funtów dwa razy w tygodniu.
Oprócz oferowania podstawowej oferty loterii, Lottoland oferuje szeroki wachlarz gier online oraz gier wygranych. Wśród oferowanych przez niego marek są Atari Star Raiders, Instant Millionaire i Everyday Payday, podczas gdy EuroMillions Instant i Keno Play należą do licznych tytułów Lottoland.
Dzięki integracji programu Income Access z programem partnerskim Lottoland firmy stowarzyszone mogą teraz promować tę najnowszą markę iLottery. Zmodernizowany program partnerski Lottoland oferuje partnerom strukturę prowizji przychodów w wysokości od 25% do 35% w zależności od przychodów netto.
James Dominique, Senior Affiliate Manager w firmie Lottoland, powiedział:
„Zdecydowaliśmy się na ponowne uruchomienie naszego programu partnerskiego na platformie Income Access, biorąc pod uwagę silną pozycję firmy w obszarze marketingu stowarzyszeniowego. Jesteśmy pod wrażeniem technologii Income Access i danych, które nasi menedżerowie zarządzający mają teraz na wyciągnięcie ręki, co pozwala naszemu zespołowi na bardziej strategiczne działanie podczas uruchamiania programu partnerskiego i poprawia nasz ogólny ROI marketingu „.
Lorenzo Pellegrino, Dyrektor Generalny ds. Dostępu Dochodów i Portfele cyfrowe w firmie Paysafe, dodał:
„Lottoland jest jednym z najważniejszych globalnych marek rozwijających się na rynku gier iLottery, dlatego cieszymy się, że firma postanowiła wznowić program partnerski w naszym oprogramowaniu . Biorąc pod uwagę skupienie się marki na wielu wielojęzycznych rynkach międzynarodowych, precyzyjne kierowanie reklam na naszą platformę zapewni globalny wzrost Lottoland w perspektywie 2017 i 2018 „.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."