Ostatnia aktualizacja: 20 września 2017
Programista gier społecznościowych Rovio Entertainment zapewnił sobie partnerstwo z angielskim klubem piłkarskim Premier League Everton. Warunki wieloletniej umowy nie zostały ujawnione, ale potwierdzono, że porozumienie będzie trwać przez okres sezonu 2017-18.
Logo koszulki „Angry Birds” firmy Rovio pojawi się na koszulkach graczy.
W 2016 roku Rovio zarejestrowało ponad 450 milionów pobrań gier Angry Birds, a także 80 milionów aktywnych użytkowników, 25 milionów osób na Facebooku i ponad trzy miliardy wyświetleń w YouTube.
„Jesteśmy podekscytowani, że Angry Birds trafiają na szczyt piłki nożnej w Anglii we współpracy z Evertonem powiedział szef Rovio, Ville Heijari. To pierwsze partnerstwo Rovio w najczęściej oglądanej lidze sportowej na świecie i logiczną kontynuację naszych globalnych partnerstw z marką Angry Birds” – powiedział szef Rovio, Ville Heijari.
Alan McTavish, szef działu reklamy w Everton, dodał: „Rovio Entertainment uznaje globalny zasięg Evertonu, który może zapewnić poprzez międzynarodowy fanbase i globalną ekspozycję Premier League.
„W zamian współpraca z marką Rovio i Angry Birds daje Evertonowi ekspozycję na kluczowych rynkach międzynarodowych dzięki szerokiemu zakresowi cyfrowych kanałów w grach i animacjach, a także szerokim wachlarzem towarów współzarządzających”.
W maju Everton ogłosił, że firma SportPesa, działająca w Afryce, jako jej nowy sponsor koszuli, a także niedawno zgodził się na współpracę z firmą Blackwell Global.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."