Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Agenci obsługi klienta powinni kierować się empatią, postawić się w sytuacji klienta. Rzetelny agent sprawdzi system dwa razy, zanim udzieli informacji klientowi, pokieruje go podając odpowiedni link na stronę, zapewni, że wszystko jest w porządku.
A jeśli pojawi się problem techniczny, zbierze wszystkie dane potrzebne do zidentyfikowania problemu i pozostanie z nami w kontakcie.
Jak rozpoznać dobrą obsługę klienta?
Może nie każdy wie o tym, jak wymagająca bywa praca agenta działu obsługi klienta. Musisz zawsze trzymać emocje na boku, być rzetelny, ale przede wszystkim EMPATYCZNY. Szczególnie w kasynie internetowym agenci starają się zawsze pomóc, aby każdy klient wyszedł usatysfakcjonowany. Kiedy dochodzi do kontaktu zainicjowanego przez klienta oznacza to, że potrzebuje w jakiś sposób pomocy. W dużej mierze to od obsługi klienta zależy, czy taki klient zostanie w kasynie, czy zdecyduje się na dalsze poszukiwania wymarzonego kasyna.
Solidny support to podstawa
Każdy z nas w momencie zwątpienia, czy to ze sprzętem komputerowym, czy rozważając zaciągnięcie kredytu – każdy chciałby zostać obsłużony profesjonalnie, aby chcieć wrócić. Mieć poczucie, że dokonało się właściwego wyboru placówki/salonu/sklepu etc. Przecież każdy z nas lubi swoje dobre wybory. Przede wszystkim klient musi zostać wysłuchany, poinformowany o treści odpowiednich punktów regulaminu, wszelkie wątpliwości na tym etapie powinny być już rozwiane. Jeśli jednak nie są, należy poświęcić więcej pracy nad tym zagadnieniem. Każdy z nas chciałby, aby ktoś wyjaśnił nam problem, aż go w pełni zrozumiemy. W rozrywce jaką jest hazard ważny jest aspekt czasu. Nie bez powodu znamy powiedzenie „czas to pieniądz”.
Dlaczego profesjonalna obsługa klienta jest istotna?
W ten sposób możemy utrzymać klienta w momentach, kiedy ma jakieś wątpliwości, czy po prostu jest niezadowolony. Dopóki agent jest empatyczny, cierpliwy i rzetelnie udziela odpowiedzi wskazując odpowiednie punkty regulaminu, tak długo klient będzie miał do firmy zaufanie. Często to nie marketing, a obsługa klienta „decyduje”, czy też pomaga podjąć decyzję, czy zostać przy tej marce, czy szukać szczęścia dalej.
Budowanie relacji nie tylko należy do PR-owców, ale także do obsługi klienta. To ona powinna szczególnie skupić się na okazywanej kulturze osobistej. Zasada jest prosta – do porządnego wsparcia się wraca, co wskazuje na zaufanie. A właśnie na tym zaufaniu wielu markom najbardziej zależy. (…)
Całość artykułu dostępna TUTAJ
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."