Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
9 października 2018 r. otworzy się „Global Gaming Expo” (G2E) w Las Vegas. Oczekuje się ponad 450 wystawców i około 26 000 zwiedzających z ponad 110 krajów. NOVOMATIC, jako największa austriacka firma obecna w tym roku, jest reprezentowana ponownie w tym roku na najważniejszych targach gier w USA.
Od 9 do 11 października 2018 r. NOVOMATIC zaprezentuje kompleksową ofertę produktów grupy NOVOMATIC wraz ze swoją australijską spółką zależną Ainsworth Game Technology Ltd. Oferta obejmuje wszystko, od nowych gier – takich jak „MacGyver ™” – dla różnych międzynarodowych rynków do zaawansowanych urządzeń kasynowych, jackpotów i systemów zarządzania kasynami. Odwiedzający stoisko NOVOMATIC mogą również dowiedzieć się o produktach do gier online, a także o nowych rozwiązaniach zakładów sportowych.
Po raz drugi w długiej historii uczestnictwa NOVOMATIC w największych amerykańskich targach gier NOVOMATIC będzie wystawiać w Las Vegas obok Ainsworth na wspólnym stoisku.
W wyniku liberalizacji zakładów sportowych w USA lokalny rynek staje się coraz ważniejszy. „Obserwujemy postępy w segmencie zakładów sportowych w USA z dużym zainteresowaniem” – powiedział Neumann. Z tego powodu NOVOMATIC połączył siły z Sportradarem, międzynarodowym dostawcą usług sportowych i zakładów sportowych, aby stworzyć innowacyjną linię produktów i usług zakładów sportowych. Będą one prezentowane w oddzielnym obszarze stoiska NOVOMATIC. „Rynek amerykański jest w szczególności uważany za wysoce konkurencyjny, dlatego innowacyjność i lokalna obecność są kluczem do sukcesu”, podkreśla Neumann.
Niedawno ogłoszono, że NOVOMATIC sprowadził na pokład Felipe Ludeñę, znanego eksperta w międzynarodowym biznesie bukmacherskim. Pan Ludeña jest ogólnie odpowiedzialny za zakłady sportowe w ramach Grupy.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."