Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2020
ICE London od lat jest wzorcem i motorem międzynarodowego rozwoju branży gier w wariantach B2B.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych rozwojem branży hazardowej, do wzięcia udziału w tym wydarzeniu przez trzy dni (5-7 lutego 2019 r.), aby zaangażować się w najnowsze rozwiązania, treści i możliwości nawiązywania kontaktów na całym świecie i we wszystkich sektorach gier.
ICE London prezentuje bowiem kompletną platformę do budowania przychodów, innowacji i nieocenionych relacji. oprócz wystawy gromadzącej zainteresowanych, wystawców i zwiedzających, na tej edycji targów odbędą się branżowe konferencje pod wspólną nazwą „ICE VOX”.
W ramach kompletnego rozwiązania pakietowego do nauki i inteligencji, „ICE VOX” jest to seria siedmiu konferencji, które odbędą się podczas ICE od 4 do 6 lutego, które dają możliwość zanurzenia się w najnowszym myśleniu o prowadzeniu biznesu hazardowego.
Te siedem konferencji to wszechstronna tematyka prezentacji różnych obszarów biznesu hazardowego, takie jak: cyberprzestępczość i bezpieczeństwo; eSport; międzynarodowe konferencje kasyna; modernizacja loterii; światowy briefing regulacyjny, i – nowy temat aktualny na 2019 r. – reklama i marketing oraz sztuczna inteligencja.
ICE Totally Gaming podczas swojego trwania reprezentuje całą branżę gier, obejmującą kanały naziemne i internetowe we wszystkich sektorach.
Targi ICE to przede wszystkim:
- miejsce spotkań
- rozeznanie na rynku gier i produktów
- forum edukacyjne i dyskusyjne
- networking i centrum społecznościowe dla branży gier
ICE pozostaje wiodącym wydarzeniem branżowym ze względu na wielkość i skalę, jakość i ilość odbiorców oraz wynikające z tego możliwości tworzenia sieci kontaktów i rozwoju biznesu. To największe cykliczne wydarzenie tego typu na świecie dla wszystkich związanych z branżą hazardową.
E-PLAY serdecznie zaprasza wszystkich czytelników portali oraz miłośników tego sektora gospodarki do wybrania się na ICE 2019 do Londynu oraz do odwiedzenia naszego stoiska na holu głównym pod numerem
Na naszych wiernych czytelników będą czekały niespodzianki i możliwość omówienia wszystkich ciekawych zagadnień z polskiego rynku.
Na targi możesz się zarejestrować jeszcze dziś TUTAJ, aby uniknąć niepotrzebnych komplikacji i straty czasu po przybyciu na tą wystawę.
Poniżej prezentujemy pełen plan wystawy wraz z zaznaczonymi stoiskami poszczególnych firm.
ICE 2019 – Interactive plan(1)
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."