Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
17 edycja targów Peru Gaming Show (Lima: 19 i 20 czerwca) okazała się wielkim sukcesem dla największego wystawcy, Merkur Gaming, dzięki nowemu projektowi stoiska, powiększonemu ogródkowi piwnemu Merkur i oczywiście prezentacji wspaniałych produktów, które obejmowały najnowsze innowacje Merkur, Rapid Thunder.
Peru Gaming Show nie jest fizycznie największym show w Ameryce Łacińskiej, ale z pewnością jest jednym z najbardziej przyjaznych. Jako jedna z wiodących marek w Peru, Merkur Gaming zawsze przedstawia najlepsze z najlepszych produktów w corocznym pokazie w tym kraju, a ten rok nie był wcale wyjątkiem.
Dzięki nowemu projektowi stoiska (stworzonemu przez międzynarodowego guru Merkur- Tino Fuzul), tuż przy wejściu do głównego holu oraz powiększonemu, zaspokajającego spraginonym ogródkowi piwnemu Merkur, obecność w tym roku była bardziej uderzająca niż kiedykolwiek. Podobnie było z produktami, które prezentowały się na przestronnym stoisku.
Wiodąca na rynku oferta multigame Merkur została zaprezentowana w odnoszących sukcesy obudowach Avantgarde, Avantgarde Trio i Evostar, w popularnych tytułach gier już popularnych w Peru, a także w całkiem nowych grach. Niewątpliwa prezentacja fabularna była pierwszą odsloną w Peru rewelacyjnego Rapid Thunder, który został po raz pierwszy zaprezentowany w USA podczas ostatnich wydarzeń NIGA i Juegos Miami.
Reakcja gości na Rapid Thunder była nie mniej niż sensacyjna. Ta innowacyjna funkcja to wyjątkowy, wysokiej jakości bonus do jackpota, który jest wbudowany bezpośrednio w ulubione gorące gry, takie jak Taco Tuesday, Immortal Emperor, Land of Charms i inne, gdzie gracze mogą wygrać nagrody premiowe do 10 000 USD lub równowartość w lokalnej walucie . Opisując tę nową atrakcję, firma Merkur Gaming z dumą oświadczyła: „Z Rapid Thunder gra ma premię do jackpota, a bonus do jackpota TO dopiero jest gra!”
Tomas Mieles, dyrektor ds. Sprzedaży w Ameryce Łacińskiej i dyrektor generalny Merkur Gaming Peru podsumował pokaz Peru Gaming, mówiąc –
Targi Peru Gaming Show 2019 okazały się najważniejszym wydarzeniem roku dla Merkur Gaming, a dzięki organizacji i licznym odwiedzającym, z pewnością możemy powiedzieć, że w przyszłym roku wrócimy do Limy za więcej to samo.
Merkur Gaming:
Merkur Gaming to międzynarodowa marka sprzedaży i rozwoju firmy adp Gauselmann GmbH z siedzibą w Lübbecke (Nadrenia Północna-Westfalia) w Niemczech. W 2017 r. Wolumen działalności Gauselmann Group przekroczył 2,9 mld EUR. Grupa zatrudnia obecnie ponad 13 500 osób. W ramach grupy Merkur Gaming odpowiada za rozwój i sprzedaż automatów do gier i kasyn, a także terminali do loterii wideo (VLT) i systemów gier opartych na serwerach (SBG) na rynkach międzynarodowych. Wszystkie produkty Merkur Gaming są opracowywane i produkowane wyłącznie przez adp Gauselmann GmbH w Lübbecke. Certyfikaty DIN EN ISO 9001: 2015 firmy adp Gauselmann GmbH na rozwój, produkcję i sprzedaż, a także dział rozwoju Merkur Gaming gwarantują najwyższą jakość.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."