Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Betgenius i Sportcast, to partnerstwo wiodącego na świecie produktu B2B. Obie firmy połączyły siły, aby jeszcze bardziej urozmaicić i kontrolować zakłady przedmeczowe.
Wraz z pierwszymi w swoim rodzaju produktami BetBuilder dla NFL i NBA, premiera zawiera pełen zestaw bezpłatnych produktów, w tym w pełni zarządzany kanał z gotowymi popularnymi zakładami i szeroką gamę rynków statystyk graczy.
Integracja wcześniej zbudowanych popularnych zakładów pomoże bukmacherom zmaksymalizować obrót, oferując setki kuszących multi z tej samej gry, z wyborem opartym na najnowszych popularnych i popularnych zakładach.
Dostępna jest również szeroka gama rynków statystyk graczy, pozwalająca graczom na dołączanie i dostosowywanie wyborów, takich jak Lebron James, aby zdobyć ponad 30 punktów, Sergio Aguero, aby uzyskać ponad 5 strzałów lub Tom Brady, aby rzucić ponad 300 jardów.
BetBuilder oferuje teraz ponad 400 różnych rynków we wszystkich głównych rozgrywkach piłkarskich, NFL i NBA, oferując miliony możliwości w tej samej grze, wszystkie dostępne w ramach całkowicie nowego i ulepszonego interfejsu BetBuilder, który zapewnia graczowi najwyższą jakość obsługi.
Matt Stephenson, dyrektor ds. Globalnego partnerstwa w Betgenius, powiedział:
Ryan Coombs, dyrektor zarządzający w Sportcast, powiedział:
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."