Ostatnia aktualizacja: 3 kwietnia 2020
Rozgrywki koszykarskiego sezonu 2019/2020 zakończyły się przedwcześnie w wyniku rozprzestrzeniającego się w Polsce i na całym świecie koronawirusa. W tabeli Energa Basket Ligi po 22 kolejkach Legia zajmowała 14. miejsce, dające utrzymanie.
Sezon zakończył się niespodziewanie szybko. Legia postanowiła więc podziękować sponsorom na swojej stronie internetowej.
„To właśnie powrót do rywalizacji w europejskich pucharach po 48 latach przerwy uczynił miniony sezon warszawskiego zespołu wyjątkowym. Zmagania na nowym dla Legii poziomie były kolejnym krokiem w rozwoju klubu. Bo zwoju, który nie byłby możliwy bez odpowiedniego wsparcia ze strony sponsorów i partnerów. Legia Warszawa chcąc podziękować za wsparcie swojej drużyny, jak i pomóc w promocji koszykówki w stolicy, przygotowała specjalny film, który jest wyrazem wdzięczności za minione miesiące wypełnione sportowymi emocjami, które – miejmy nadzieję – już niedługo będzie można przeżywać ponownie”
W sezonie 2019/2020 koszykarzy Legii Warszawa wspierali: partner strategiczny LOTTO, partnerzy główni – m.st. Warszawa i Tramwaje Warszawskie, sponsor główny Fortuna Zakłady Bukmacherskie, sponsor Suez, partnerzy – dzielnica Bemowo, Adidas, Ele Taxi, Toyota oraz sponsor główny Akademii Koszykówki Legii Warszawa Profbud.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."