Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
BetX zakłady sportowe, najmłodszy bukmacher w talii legalnych polskich firm bukmacherskich, wkraczając na polski rynek zdaje się coraz bardziej podkreślać swoją niezależność i nie powielać utartych schematów konkurencji.
Wierząc w matematykę i odmienną strategię niż wszyscy (wszak zdecydowana większość polskich firm bukmacherskich generuje zdecydowanie większe straty niż zyski), niczym bohaterzy filmu „Moneyball”, coraz bardziej stosują politykę „Błękitnego Oceanu” i przecierają niezbadane szlaki.
Dotychczas ciężko sobie przypomnieć jakiegokolwiek polskiego bukmachera w kampanii radiowej, a to właśnie te media są współcześnie o wiele chętniej odbieranie przez młodych ludzi, zamiast telewizji. W dobie Netflix, youtube, mediów społecznościowych, a także nieustannych wojen telewizyjnych, wydaje się, że to właśnie radio może dać istotną przewagę i korzyści. Nie wspominając o znacznie niższych cenach. Często za kilkutygodniową, czy nawet kilkumiesięczną kampanię radiową cena jestniższa niż jeden spot telewizyjny w przewie meczu piłkarskiego.
Dlatego też BetX zakłady sportowe 16 września ruszyły z kampanią radiową dedykowaną dla słuchaczy Radia Eska na Śląsku i w Beskidach. Dwa spoty w ciekawy sposób informują o powstaniu nowego, legalnego bukmachera BetX, zostaniu sponsorem Podbeskidzia, a także o konkursach w których można wygrać nagrody.
Niestety z uwagi na bardzo rygorystyczne przepisy dotyczące możliwości reklamowania Bukmacherów w Polsce są bardzo reklamowe i mogą one istnieć tylko w czasie sponsorowania relacji sportowej z jakiegoś wydarzenia lub w godzinach 22-6 z informacją o sponsorowaniu.
Mimo wszystko jesteśmy ciekawi, czy radiowa reklama bukmachera jest w stanie zapaść w ucho i pamięć niczym reklamy sieci handlowych o włączaniu niskich cen…
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."