Ostatnia aktualizacja: 30 listopada 2020
Już po raz siódmy wręczono statuetki Złotych Laurów „Super Biznesu” 2020. Wśród laureatów znalazł się Totalizator Sportowy, którzy otrzymał to wyróżnienie w kategorii „Społecznej odpowiedzialności biznesu” za zdobycie certyfikatu Responsible Gaming. Warto podkreślić, że po raz trzeci w historii uzyskała go sieć sprzedaży naziemnej LOTTO, a po raz pierwszy segment e-commerce i salony gier na automatach poza kasynami gry.
Przestrzeganie najwyższych światowych standardów Odpowiedzialnej Gry potwierdzone zostało niezależnym audytem oraz poświadczone przez międzynarodowe organizacje The European Lotteries oraz World Lottery Association.
Od wielu lat realizujemy szereg działań i projektów, które mają na celu przede wszystkim ochronę naszego gracza i środków, które nam powierza. Co ważne, realizujemy to wsparcie społeczne w ważnych dziedzinach życia wszystkich Polaków, a więc w sporcie i kulturze. Rok 2020 zaskoczył nas bardzo mocno. Mamy dodatkowo przywilej realizowania działań związanych z pomocą w walce z pandemią, opartych na wspieraniu polskiej służby zdrowia, szpitali, instytucji badawczych – czyli wszystkich tych, którzy są na froncie walki z COVID-19. Tę część społecznej odpowiedzialności cały czas kontynuujemy m.in. za pomocą wdrożonego w marcu programu przeznaczania 10% ze sprzedaży online produktów LOTTO na rzecz zwalczania koronawirusa i jego skutków. W imieniu Zarządu i Pracowników Totalizatora Sportowego serdecznie dziękuję za tę nagrodę, za uznanie naszych działań, które od lat realizujemy. Jak powiedział Henry Ford: „Interes, który nic poza pieniędzmi nie przynosi, jest złym interesem” – skomentował po odbiorze nagrody Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.
Program Odpowiedzialnej Gry to jeden z elementów polityki CSR Totalizatora Sportowego. Został stworzony na podstawie wieloletnich doświadczeń spółki oraz w oparciu o najlepsze praktyki organizacji branżowych – European Lotteries oraz World Lottery Association, które promują zrównoważony model biznesowy oparty na bezpiecznej i odpowiedzialnej grze. Wdrożenie powyższych standardów w obszarze gier liczbowych i loterii pieniężnych rozpoczęło się jeszcze w 2010 roku, dzięki czemu od lat zarówno kanał sprzedaży naziemnej, jak i produkty w nim sprzedawane, gwarantują najwyższe możliwe bezpieczeństwo. Spółka, rozpoczynając w 2018 roku działalność w nowych obszarach biznesowych, kontynuowała rozwój Programu, czego efektem jest objęcie certyfikatem Responsible Gaming segmentu e-commerce oraz sieci salonów gier na automatach poza kasynami gry.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."