Kampania „Lotterii świątecznej” Lotto

Loterie
Bartosz 02/12/2020

Ostatnia aktualizacja: 2 grudnia 2020

Rozpoczęła się 4. edycja „Lotterii świątecznej” Lotto. Towarzyszy jej kampania reklamowa. Celem jest promocja i wsparcie sprzedaży gier i loterii z portfolio firmy oraz podniesienie znajomości nowego kanału sprzedaży online wśród klientów.

W przekazie marka akcentuje ilość nagród do wygrania w świątecznej loterii. Okres trwania kampanii pokrywa się z czasem trwania loterii – od 26 listopada do 31 grudnia 2020 r.

Kreacja odwołuje się do radości wygrywania oraz do magii świąt Bożego Narodzenia spędzanych w kameralnej, pełnej ciepła, rodzinnej atmosferze, w oczekiwaniu na gwiazdkowe prezenty. Mogą być nimi nagrody w „Lotterii świątecznej”, co eksponują spoty. Obrazowi towarzyszy świąteczna melodia i hasło zachęcające do zakupu: „Do Lotto już-już! Nagrody tuż-tuż!”.

Komunikacja prowadzona będzie w mediach kierowanych do grupy docelowej loterii. Opracowano dwa spoty telewizyjne – 30- i 15-sekundowy na potrzeby stacji ogólnopolskich i tematycznych oraz format radiowy. Będzie on emitowany w najpopularniejszych ogólnopolskich rozgłośniach. Reklama prasowa ukaże się w tytułach ogólnopolskich, dziennikach i magazynach. W ramach outdooru zdecydowano o wykorzystaniu paczkomatów w ośmiu kluczowych aglomeracjach.

Reklamy ukażą się również na największych portalach internetowych, jak Interia, WP, Allegro. Będzie także realizowana w social media (Facebook, Instagram). Działania tradycyjnie obejmą też punkty sprzedaży Lotto. Będą tam eksponowane materiały POS.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL