Ostatnia aktualizacja: 2 grudnia 2020
Rozpoczęła się 4. edycja „Lotterii świątecznej” Lotto. Towarzyszy jej kampania reklamowa. Celem jest promocja i wsparcie sprzedaży gier i loterii z portfolio firmy oraz podniesienie znajomości nowego kanału sprzedaży online wśród klientów.
W przekazie marka akcentuje ilość nagród do wygrania w świątecznej loterii. Okres trwania kampanii pokrywa się z czasem trwania loterii – od 26 listopada do 31 grudnia 2020 r.
Kreacja odwołuje się do radości wygrywania oraz do magii świąt Bożego Narodzenia spędzanych w kameralnej, pełnej ciepła, rodzinnej atmosferze, w oczekiwaniu na gwiazdkowe prezenty. Mogą być nimi nagrody w „Lotterii świątecznej”, co eksponują spoty. Obrazowi towarzyszy świąteczna melodia i hasło zachęcające do zakupu: „Do Lotto już-już! Nagrody tuż-tuż!”.
Komunikacja prowadzona będzie w mediach kierowanych do grupy docelowej loterii. Opracowano dwa spoty telewizyjne – 30- i 15-sekundowy na potrzeby stacji ogólnopolskich i tematycznych oraz format radiowy. Będzie on emitowany w najpopularniejszych ogólnopolskich rozgłośniach. Reklama prasowa ukaże się w tytułach ogólnopolskich, dziennikach i magazynach. W ramach outdooru zdecydowano o wykorzystaniu paczkomatów w ośmiu kluczowych aglomeracjach.
Reklamy ukażą się również na największych portalach internetowych, jak Interia, WP, Allegro. Będzie także realizowana w social media (Facebook, Instagram). Działania tradycyjnie obejmą też punkty sprzedaży Lotto. Będą tam eksponowane materiały POS.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."