Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
ICE Connect to wydarzenie, które wykorzystuje zaawansowane algorytmy oraz oprogramowanie do tworzenia rankingów i harmonogramów. Aby naukowo dopasować operatorów do wiodących dostawców rozwiązań na wysoce produktywnych spotkaniach 1:1, potwierdziło skład współpracowników i światowej klasy treści na swoim Europejskim Szczycie Wirtualnego Przywództwa (21–25 czerwca).
Program dotyczy krytycznych problemów biznesowych, z jakimi boryka się obecnie branża, w tym reakcji na pandemię i rozwój Internetu; reputacja marki i odpowiedzialny hazard; zróżnicowanie wrażeń z gry; przyszłość gier naziemnych w świecie po pandemii; a także ewolucję e-sportu i rozwój globalnych zakładów sportowych.
Wśród pojawiających się współpracowników są Anne-Jaap Snijders, dyrektor handlowy Kindred Group; Sandeep Tiku, dyrektor operacyjny Entain Group; Anton Rublevsky, dyrektor generalny Parimatch International; Wolfgang Bliem, dyrektor generalny Grand Casino Luzern, Tim Parker, dyrektor operacyjny SuperSeven i Paul Adkins, dyrektor ds. Marketingu i operacji Grupy Betway.
Mówiąc o tym wydarzeniu, kierownik ds. Treści Matthew Welch wyjaśnił:
„ICE Connect dostarczy program najwyższej jakości treści wideo na żądanie dla liderów produktów dla liderów produktów, oferując wnikliwe studia przypadków, które mogą pomóc im w odróżnieniu produktu od tego, czym jest złożony i zatłoczony rynek. Nasze treści na żądanie wzbogacą spotkania 1: 1, które są kluczowe dla ICE Connect, pomagając wspierać wszystkie sekcje społeczności graczy – stacjonarne, internetowe i wielokanałowe – ponieważ starają się wyprzedzać kluczowe trendy, reagować na regulacje i przyspieszenia drogi do wprowadzenia na rynek nowych produktów. Program treści będzie prowadzony przez właścicieli produktów od wiodących operatorów gier i wspierany przez osoby pełniące role operacyjne i regulacyjne ”.
ICE Connect jest obsługiwany przez Quartz Events, firmę należącą do Clarion Gaming i wiodącego na rynku producenta zjazdów wykonawczych, dostępnych tylko na zaproszenie. Działający w Ameryce Północnej od 15 lat model Quartz regularnie obejmuje ponad 200 kadry kierowniczej z różnych branż – uczestniczy w około 3000 spotkań i pochłania ponad 20 godzin ekskluzywnych treści.
Pełna lista współpracowników ICE Connect Europe obejmuje: Carsten Muth, radca prawny i członek zarządu Lotto24; Roger Parkes, Dyrektor ds. Zgodności i Regulacji, Grupa Betway; Gali Hartuv, dyrektor ds. Zaangażowania i szkolenia klientów, 10Bet oraz Filipe Safont, szef ds. Operacji w grach, SAS Apostas Sociais.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."