Ostatnia aktualizacja: 28 stycznia 2024
STS, największy bukmacher w Polsce, wystartował z nową odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej motywem przewodnim jest gotowość kibiców do potwierdzenia swoich kompetencji.
STS od dwóch lat prowadzi działania marketingowe w ramach platformy komunikacyjnej „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Pozycjonuje ona STS jako markę, dającą szeroką i przejrzystą ofertę opartą o proste i czytelne zasady, dzięki której kibic może wykorzystać potencjał tkwiący w jego sportowej pasji oraz wiedzy. Częścią kampanii 360 marki są dwa spoty: reklamowy i sponsorski.
„Celem nowej odsłony kampanii reklamowej jest przełamywanie barier związanych z grą, takich jak przekonanie, że obstawianie jest trudne i wymaga dużego zaangażowania czasowego. Wiedza, którą już posiada każdy kibic znacznie zwiększa bowiem szanse na prawidłowe wytypowanie rezultatów zawodów sportowych, a m.in. rozbudowana i intuicyjna aplikacja skraca czas oraz ułatwia obstawianie. Przekaz ten został uwiarygodniony poprzez świadectwa kibiców, którzy dzięki swojej wiedzy poprawnie obstawili”
– mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Wersja sponsorska spotu powstała w oparciu o insight, że każdy kibic może czasem zwątpić w sukces swojej drużyny lub ulubionego zawodnika oraz stracić zapał do dopingowania, np. po przegranych spotkaniach czy w czasie pandemii, kiedy niemożliwe było wspieranie sportowców z trybun.
„Za pomocą tego wideo, chcemy przypomnieć, że my, kibice, jesteśmy potrzebni i ważni, a nasze zaangażowanie i wspieranie sportowców ma sens, bo oni zawsze na nas liczą. W obu kreacjach kontynuujemy podkreślanie technologicznego aspektu naszej marki. Zwracamy też uwagę na przenikanie się świata realnego ze światem social mediów, co pozwala kibicom śledzić sport od kulis i dzielić się emocjami na bieżąco” – dodaje Paweł Rabantek.
Kampania startuje 27.08. Swoim zasięgiem obejmie największe portale internetowe, w tym platformy społecznościowe, VOD oraz telewizję. W ramach działań marketingowych powstały spoty 30-sekundowe, wersje 15-sekundowe i 6-sekundowe oraz formaty displayowe na potrzeby działań online. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za zakup telewizji dom mediowy Zenith. Spoty zostały przygotowane przez dom produkcyjny DOBRO, ich reżyserem jest Florian Malak.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."