Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022
Betway jeszcze bardziej umocnił swoją pozycję marketingową na scenie tenisowej, podpisując umowę sponsorską z wydarzeniem ATP Tour European Tour.
Reprezentując rozszerzenie portfela sponsoringu elitarnych wydarzeń tenisowych Betway, umowa opiera się na wcześniejszych partnerstwach operatora z siedzibą na Malcie i Guernsey z Generali Open, Nordea Open, Miami Open, Hamburg Open, Noventi Open i Mercedes Cup.
Anthony Werkman, dyrektor generalny Betway, powiedział:
„Cieszymy się, że możemy ogłosić umowę partnerską z The European Open, jedynym belgijskim wydarzeniem ATP Tour. Turniej jest wciąż w powijakach, ale ma już na swoim koncie kilka ważnych nazwisk. Nie możemy się doczekać, aby wesprzeć zawody, które wyrosną na wiodące wydarzenie podczas ATP Tour.”
Umowa umożliwi Betway zdobycie rozpoznawalności i ekspozycji marki podczas sześciodniowego wydarzenia, które odbędzie się w dniach 19-12 października w Antwerpii w Belgii. Znani poprzedni zwycięzcy tego wydarzenia to Andy Murray, Jo-Wilfried Tsonga i Kyle Edmund.
„Od początku turnieju, w 2016 r., ciężko pracowaliśmy nad poprawą różnych aspektów organizacji, aby zapewnić fanom najlepsze wrażenia i zwiększyć wartość naszych zasobów reklamowych. Jesteśmy dumni z tej umowy, która jest zawarta z wiodącą firmą w branży, która skrupulatnie przestrzega przepisów branżowych”
– powiedział Juan de Dios Aguirre, partner w Tennium. , firma operacyjna European Tour.
Poza tenisem Betway pracował nad rozszerzeniem swojej obecności marketingowej w wielu innych sportach, w szczególności stając się międzynarodowym partnerem bukmacherskim mistrzów LaLiga 2020-21 Atletico Madryt na początku tego miesiąca.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."