Ostatnia aktualizacja: 5 listopada 2021
Zgodnie z umową Cosmopolitan, MGM przejmie działalność obiektu za 1,6 mld USD, a na zakończenie firma zawrze umowę dzierżawy aktywów nieruchomościowych. Oczekuje się, że transakcja zostanie sfinalizowana w pierwszej połowie 2022 r., z zastrzeżeniem zgód regulacyjnych i innych zwyczajowych warunków zamknięcia.
Ale teraz MGM rozwija również swoją strategię asset-light, wystawiając na sprzedaż swoją nieruchomość Mirage w Las Vegas Strip. Ruch został ogłoszony przez Billa Hornbuckle, dyrektora generalnego i prezesa MGM Resorts International, na wezwaniu z inwestorami w środę.
„Kiedy patrzymy na alokację kapitału i przyjrzeliśmy się pojęciu dywersyfikacji, mamy dość Las Vegas” – skomentował dyrektor generalny.
Według niego, firma MGM jest zadowolona z wielkości ekspozycji, jaką ma obecnie w Vegas i znajduje się obecnie na „wczesnej fazie” procesu sprzedaży operatorów Mirage. Nie wymieniono jeszcze potencjalnych nabywców.
Bazowa nieruchomość Mirage jest własnością MGM Growth Properties, która jest kupowana przez Vici Properties za ogłoszoną w sierpniu umowę o wartości 17,2 miliarda dolarów, która ma zostać sfinalizowana w pierwszej połowie 2022 roku. Jednak MGM Resorts nadal jest właścicielem operacji resort: właśnie to firma chce sprzedawać.
„Dostarczyliśmy kolejny dobry kwartał dzięki naszym działaniom krajowym, co zaowocowało nowymi historycznymi rekordami EBITDAR skorygowanych nieruchomości w naszych segmentach Las Vegas Strip i w Stanach Zjednoczonych”
– powiedział Hornbuckle potwierdzając skuteczność modelu operacyjnego.”
„Nasza silna pozycja, w połączeniu z zaufaniem do długoterminowej poprawy naszej podstawowej działalności, pozwoliła nam nadal koncentrować się na maksymalizacji długoterminowej wartości dla akcjonariuszy. W tym celu kontynuowaliśmy odkupywanie naszych akcji w trzecim kwartale, osiągając ponad 1 miliard dolarów odkupu akcji od początku programu w tym roku”
– powiedział Jonathan Halkyard, dyrektor finansowy i skarbnik MGM Resorts International
Na podstawie yogonet.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."