Ostatnia aktualizacja: 17 listopada 2021
Enteractive zapewnił sobie przełomowe partnerstwo z Fortuna Entertainment, z grupą bukmacherską poziomu 1 z Europy Środkowej wyznaczyła specjalistę ds. utrzymania klientów do prowadzenia kampanii reaktywacji graczy w Rumunii.
W ramach partnerstwa Fortuna Romania i spółka zależna Casa Pariurilor wdrożą autorską platformę chmurową reaktywacji klientów Enteractive. Integracja umożliwi rodzimym agentom Enteractive podejście do graczy w bardziej spersonalizowany sposób, optymalizując kampanie reaktywacyjne Fortuny i Casa Pariurilor.
Od 2017 roku Fortuna priorytetowo traktuje rozszerzenie swojej obecności w Rumunii, ponieważ czeska grupa przejęła starą markę bukmacherską Casa Pariurilor od byłej grupy bukmacherskiej Hattrick Sports z WNP.
Alexandru Tarog, szef marketingu w Fortuna, skomentował:
„Chcemy zobaczyć, w jaki sposób wiedza Enteractive może przywrócić graczy, do których w inny sposób trudno byłoby dotrzeć, oraz jak wpłynie to na naszą działalność w dłuższej perspektywie. Uważamy, że lojalność i utrzymanie są kluczowymi czynnikami poprawiającymi przychody.”
Decyzja Fortuny o wyznaczeniu Enteractive na lidera reaktywacji w Rumunii jest następstwem przeglądu zamówień dostawców branżowych systemów zatrzymywania graczy.
Firma została doceniona za prowadzenie zgodnych kampanii reaktywacyjnych dla listy klientów w wielu jurysdykcjach związanych z grami, w których obecnie „reaktywuje ponad 13 000 graczy każdego miesiąca dla swoich klientów”.
Andrew Foster, CBO w Enteractive, skomentował:
„Zatrzymanie i reaktywacja to dwa podstawowe terminy dla branży gier komputerowych, a wielu operatorów w tym sektorze widzi korzyści w zwracaniu na to większej uwagi. Cieszymy się, że możemy współpracować z tak dużymi markami na tym wschodzącym rynku i przywrócić odchodzących graczy do Fortuny i Casa Pariurilor”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."