Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2023
W ramach wieloletniej współpracy marka zajmująca się hazardem online i rozrywką pojawi się na kombinezonach wyścigowych członków zespołu, a także na RB18 – nazwie nowego bolidu F1 zaprojektowanego na nadchodzący sezon.
PokerStars, należący do Flutter Entertainment, będzie starał się dotrzeć do rosnącej publiczności F1, szczególnie, że postęp technologiczny pozwala widzom cieszyć się sportem na więcej sposobów niż wcześniej.
Porozumienie umożliwia obu firmom dotarcie do nowych grup odbiorców, które mają wspólne zainteresowania i pasje, dzięki produktom PokerStars Casino, PokerStars i PokerStars Sports, które oferują możliwości budowania marki.
Dan Taylor, dyrektor generalny Flutter International, skomentował:
„Red Bull Racing idealnie pasuje do PokerStars, ponieważ nie chodzi tylko o to, co oferujesz fanom i graczom, ale o etos i wizję tego, jak to oferujesz. Częścią naszej wizji PokerStars jest stworzenie najbardziej epickiego kasyna na świecie, opartego na doświadczeniach graczy, dającego naszej społeczności chwile, których nigdy nie zapomną. Nie możemy się doczekać współpracy z zespołem i dzielenia się dalszymi osiągnięciami w miarę zbliżania się sezonu 2022. Życzymy zespołowi Red Bull Racing wszystkiego najlepszego w nowej kampanii.”
Red Bull Racing, którego kierowcy pięciokrotnie zdobywali mistrzostwo świata od 2010 roku, ma nadzieję, że członek zespołu Max Verstappen może powtórzyć zeszłoroczne zwycięstwo w nadchodzącym sezonie.
Christian Horner, szef zespołu i dyrektor generalny Red Bull Racing, powiedział:
„Po zeszłorocznym hitowym sezonie Formuły 1, cieszę się, że mogę rozpocząć 2022 rok od ogłoszenia PokerStars jako nowego partnera. Cieszymy się, że możemy powitać PokerStars w zespole, ponieważ F1 cieszy się okresem wzrostu na nowych i istniejących terytoriach i nie możemy się doczekać wspólnego rozpoczęcia sezonu 2022”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."