Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
Oryx Gaming zadebiutował w Czechach, ponieważ spółka zależna Bragg Gaming integruje swoje ekskluzywne treści związane z grami za pośrednictwem interaktywnej platformy Synot Group.
Wzmacniając swoją obecność w Europie Środkowej, wybór ekskluzywnych tytułów od studia Gamomat będzie dostępny za pośrednictwem Oryx Hub do Synot Tip Czech Republic. Ponadto różne treści z centrum zostały dodane i udostępnione markom operatorów internetowych w Serbii za pośrednictwem platformy omnichannel Synot Interactive.
Chris Looney, dyrektor handlowy w Bragg Gaming, wyjaśnił:
„Wprowadzenie naszych ekskluzywnych tytułów gier z czeskim certyfikatem za pośrednictwem platformy Synot Interactive dla graczy w Synot Tip Czech Republic stanowi kolejny kamień milowy w naszych nieustających wysiłkach na rzecz rozszerzenia liczby rynków, które obsługujemy na całym świecie. Oczekuje się, że sukces, jaki odnieśliśmy od początku 2021 r., zwiększając liczbę rynków, którymi się zajmujemy, zwiększy dynamikę naszego wzrostu, ponieważ pod koniec tego roku ma pojawić się więcej nowych rynków, w tym w Ameryce Północnej i Europie. Cieszymy się, że możemy wejść na rynek czeski obsługiwany przez Synot Tip, ponieważ jesteśmy przekonani, że wciągająca rozrywka, którą oferuje nasza zawartość, okaże się popularna wśród graczy”.
Od marca 2021 r. Oryx jest dostępny ze swoją zawartością na rynkach regulowanych, w tym w Szwajcarii, Niemczech, Grecji, Holandii i Wielkiej Brytanii, oprócz niedawnej premiery w Czechach.
Oryx stwierdził, że według H2 Gambling Capital, całkowity rynek dla sektora kasyn online w Czechach ma w tym roku wynieść około 500 milionów dolarów.
H2 Gambling Capital przewiduje, że łączny TAM kasyna online w 2022 r. dla sześciu krajów, w których Oryx wprowadził swoje treści od marca 2021 r., wyniesie około 9,5 mld USD.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."