Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
ICE London zademonstruje kluczową rolę, jaką odgrywa we wspieraniu rozwoju nowych talentów, gdy w sumie 14 raczkujących firm uzyska dostęp do najbardziej wpływowej publiczności w świecie gier, prezentując swoje wizjonerskie start-upy na Pitch ICE etap (N7) w ExCeL London (wtorek, 12 kwietnia).
Do elitarnych 14 firm z branży gier prezentujących swoje rozwiązania i innowacyjne podejścia należą: Bespot; Better Change; Fundusz Mobi Inc; My Lotto Hub; Neesan Labs Parlay Poker; OneUpOneDown Ltd; Pokerload; Pow gry; Racing Star; Rubik Talent Ltd; Sparket; SMAT Virtual; Touch-LESS Gaming i We The Bookie.
Po pojawieniu się na scenie Pitch ICE w interaktywnej sesji moderowanej przez Jesse Learmonth z podcastu The Betting Start-up wraz z Michaelem Casellim, prezesem niewykonawczym Clarion Gaming, firmy będą uczestniczyć jako wystawcy w największym hazardzie b2b wystawa na świecie.
Ewa Bakun, dyrektor ds. analizy i zaangażowania w Clarion Gaming, powiedziała:
„Od 2009 roku zapewniamy start-upom dostęp do inwestorów branżowych i strategicznych partnerów, organizując międzynarodowe imprezy i konkursy dla start-upów w ICE London, ICE North America , ICE Africa i iGB Live! Po dwuletniej nieobecności spowodowanej przez Covid jestem zachwycony, że Pitch ICE powrócił i zapewnia platformę dla firm, które mogą być małe, ale mają górę pomysłów, kreatywności i energii”.
Dodała również : „W ciągu ostatniej dekady wiele naszych start-upów pozyskało ważnych partnerów inwestycyjnych i przejęć po ich prezentacjach i uczestnictwie w najbardziej wpływowych globalnych spotkaniach operatorów gier. Chciałbym podkreślić różnorodność firm, które znalazły się na krótkiej liście, które zadebiutują na targach ICE London 2022.
Uważam, że jest to odzwierciedlenie zmieniającego się oblicza nowoczesnego przemysłu hazardowego, w którym zrównoważony rozwój, różnorodność i odpowiedzialność społeczna są na pierwszym miejscu. na szczycie programu biznesowego.
Jako zespół organizacyjny wszyscy naprawdę nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak każda firma prezentuje swój potencjał i doświadcza najlepszego świeżego myślenia od wiodących światowych start-upów”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."