Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2022
Playtech, wiodąca na świecie firma zajmująca się technologią hazardową, ogłasza dziś rozpoczęcie wielu partnerstw w Ontario.
Partnerstwa, które rozpoczynają się z RNG Casino i Live, a następnie z pełną platformą, rozpoczęły się pierwszego dnia otwarcia rynku w zeszłym tygodniu.
Ontario jest najnowszym rynkiem regulowanym w Ameryce Północnej po tym, jak Komisja ds. Gier w Ontario przyznała licencje wielu dostawcom. Playtech ogłosi w nadchodzących tygodniach kolejną falę partnerstw w Ontario. Nowe ramy regulacyjne w Ontario zapewnią wysokie standardy w wielu obszarach, w tym odpowiedzialnego hazardu, gdzie wymagane będą jasne zasady i procedury identyfikowania, zapobiegania i minimalizowania ryzyka szkód związanych z hazardem oraz mechanizmów monitorowania profili ryzyka graczy.
Shimon Akad, COO w Playtech, powiedział:
„To znaczący rynek i kamień milowy dla Playtech w Ameryce Północnej. Cieszymy się, że uruchomiliśmy z wieloma licencjobiorcami pierwszego dnia i nie możemy się doczekać, aby w nadchodzących dniach kontynuować współpracę z większą liczbą naszych partnerów. Oczekujemy również, że Ontario będzie w czołówce odpowiedzialnego hazardu, gdzie nasza technologia i zdolność poprzez sztuczną inteligencję do analizowania pewnych zachowań graczy będą szczególnie istotne i ważne.
Playtech był wcześniej aktywny w Ontario dzięki współpracy z Ontario Lottery and Gaming Corporation, której dostarczał między innymi technologię analizy danych.
Charmaine Hogan, szefowa działu regulacyjnego w Playtech, mówi:
„Ponieważ stale zwiększamy nasze wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju sektora gier hazardowych, z całego serca witamy wprowadzenie na rynek iGaming w Ontario. Skuteczne ramy regulacyjne sprawiają, że operatorzy i dostawcy znajdują się pod lokalnym nadzorem i, jak ma to miejsce w Ontario, kładą silny nacisk na ochronę graczy od samego początku.
W Playtech wykorzystuje się sztuczną inteligencję, aby umożliwić analizę zachowania graczy i sygnalizować oznaki problematycznej gry na wczesnym etapie, a także nawiązywać kontakt z tymi graczami w trakcie gry i w spersonalizowany sposób, za pomocą zautomatyzowanych narzędzi i niestandardowych wiadomości. Oferujemy naszą technologię, narzędzia, a także doświadczenie wszystkim i chociaż zainteresowanie dotyczy operatorów, chcemy widzieć bardziej odpowiedzialny i zrównoważony przemysł rozrywkowy na dłuższą metę. Naszym celem jest dalsze angażowanie, gdzie tylko możemy, wszystkich zainteresowanych stron i dzielenie się dobrymi praktykami, a także wynikami naszych badań”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."