Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Playtech poinformował o obrotach przez pierwsze cztery miesiące 2022 roku, a także przedstawił aktualne informacje na temat bieżącej działalności firmy.
Od czasu ogłoszenia wyników za cały rok 2021 w dniu 24 marca, Playtech kontynuuje doskonały początek bieżącego roku finansowego, osiągając skorygowaną EBITDA (nieaudytowaną) za pierwsze trzy miesiące w wysokości ponad 100 mln euro. Ta dodatnia stopa biegu I kw. utrzymywała się do kwietnia.
Bardzo dobre wyniki napędzały zarówno biznesy B2B, jak i B2C. Snaitech zaobserwował, że te same trendy utrzymały się od drugiej połowy 2021 r., ze znakomitym początkiem roku dzięki działalności online, ożywieniu sprzedaży detalicznej i korzystnym wynikom sportowym.
Wyniki B2B były napędzane bardzo silnym impetem z obu Ameryk, w szczególności Caliplay w Meksyku, oprócz dobrych wyników w szerszych operacjach B2B, w tym w kasynie na żywo.
Firma kasyn na żywo podpisała również kilku nowych licencjobiorców i uruchomiła kilka nowych gier. W Ameryce Północnej Playtech podpisał wielu nowych klientów w Stanach Zjednoczonych i nawiązał kilka nowych partnerstw w Kanadzie po otwarciu rynku w Ontario.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."