Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022
Miło nam poinformować, że serwis sportowy Łączy Nas Pasja został głównym sponsorem akademii piłkarskiej UKS Football Academy Zawiercie. Nasz logotyp na stałe zagości zarówno na koszulkach utalentowanych młodych piłkarzy, jak i na banerach wokół boisk.
Nazwa serwisu nie jest pustym sloganem. Hasło „Łączy Nas Pasja” przyświeca nam od samego początku działalności i nie od dziś pragniemy zaszczepiać je szczególnie wśród najmłodszych adeptów futbolu. Doskonale rozumiemy, że sport to nie tylko rywalizacja na najwyższym poziomie. Nie tylko mistrzostwa świata, Liga Mistrzów czy Ekstraklasa.
Droga każdego wielkiego zawodnika zaczyna się u podstaw. Szczególnie w młodym wieku w sporcie najważniejsza jest właśnie pasja. Coś, co sprawia, że nasz syn czy córka wybiera właśnie aktywność fizyczną, chociaż dookoła czyha zdecydowanie więcej pokus niż jeszcze dziesięć czy dwadzieścia lat temu. Pragniemy aktywnie przyczyniać się do tego, aby to właśnie pasja łączyła wszystkich młodych sportowców i była fundamentem ich przyszłych karier.
Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny czy Piotr Zieliński nie zaczynali piłkarskich przygód na wielkich, wypełnionych dziesiątkami tysięcy kibiców arenach. Paliwem do tego, by się na nie dostać, były nie tylko ciężka praca i hektolitry potu wylane na treningach, ale przede wszystkim pasja. To ona połączyła ich w drodze do sukcesu, a dziś łączy ku chwale naszej reprezentacji.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie serwis „Łączy Nas Pasja” został naszym sponsorem. Hasło jest w stu procentach zbieżne z tym, co na co dzień przekazujemy wszystkim naszym podopiecznym. Dziękujemy za wsparcie i obiecujemy, że Wasze logo na koszulkach będzie przypominać młodym piłkarskim adeptom o tym, o co tak naprawdę chodzi w aktywności fizycznej”
– powiedział nam prezes UKS Football Academy Zawiercie, Michał Niedzielski.
UKS Football Academy Zawiercie funkcjonuje już od dziesięciu lat. Pod skrzydłami ma osiem grup treningowych, do których obecnie uczęszcza 160 młodych zawodników.
Podobne inicjatywy nie są nam obce. W przeszłości nasz logotyp pojawiał się chociażby na koszulkach młodych piłkarzy Wisły Kraków. Na przykład Aleksandra Buksy, który w poprzednim sezonie w barwach Genoi rywalizował w Serie A – jednej z najlepszych lig świata.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."