Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2024
Wazdan, dostawca innowacyjnych gier, wszedł po raz pierwszy na rynek hiszpański po podpisaniu kompleksowej, wielojurysdykcyjnej umowy z firmą Luckia.
Dzięki tej umowie najpopularniejsze tytuły Wazdana pojawią się w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej, a także na innych wybranych rynkach europejskich za pośrednictwem wiodącej platformy OPENGAMING™ firmy Light & Wonder. Przez dwa tygodnie najlepsze gry, takie jak Magic Spins™, Sizzling Eggs™ i tytuły z serii Power of Gods™, będą dostępne wyłącznie dla graczy kasyn operatora Luckia.
Ponadto klienci tej niezwykle uznanej marki będą mogli korzystać z kolekcji innowacyjnych funkcji zwiększających zaangażowanie graczy, oferowanej przez gry firmy Wazdan, w tym Collect to Infinity™, Cash Infinity™, Sticky to Infinity™ i Hold the Jackpot.
Od początku roku spółka Wazdan rozszerzyła swoją działalność na rynki Hiszpanii, Holandii, Ontario (Kanada), Bułgarii oraz Michigan (USA).
Andrzej Hyla, dyrektor handlowy w Wazdan, powiedział:
„Jesteśmy bardzo dumni, że po raz pierwszy wchodzimy na hiszpański rynek i robimy to we współpracy z jedną z najstarszych i najbardziej prestiżowych marek w tym kraju – firmą Luckia. Nieustannie dążymy do doskonałości, dlatego jesteśmy podekscytowani możliwością dostarczenia naszych najlepszych gier do graczy kasyn prowadzonych przez firmę Luckia. Liczymy na owocną współpracę nie tylko w Hiszpanii, ale na wszystkich kluczowych rynkach.”.
Ibai Goikotxea, menedżer kasyna Luckia, powiedział:
„Wazdan oferuje graczom niezwykłą kolekcję slotów, która łączy immersyjne motywy graficzne oraz dźwiękowe ze zbalansowaną matematyką i niezrównaną grywalizacją, a także efektownymi narzędziami zwiększającymi zaangażowanie graczy. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym hiszpańskim partnerem Wazdana i jesteśmy podekscytowani perspektywą udostępnienia naszym graczom ich niezrównanych tytułów”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."